Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Lavkarbo meg her og lavkarbo meg der. Vekt = kaloriar inn - kaloriar ut. Det kan sjølvsagt variere kva som fungerer for kvar enkelt, men dette er ikkje romforskning.

 

Det er flott at ho er glad i metta fett, men utan forskning er det ikkje noko ho kan bevisa.

 

Hun har aldri uttrykt at hun vil bevise noe som helst? Dette er bare en typisk lavkarbo-historie som du leser overalt nå for tiden.

 

Det jeg syntes var interessant med denne var at hun hadde tatt det til et nytt nivå og spiste en klump med smør til lunch, ingenting annet.

Lenke til kommentar

Har blitt nødt til å gå ned 15kg i knebøy for å forbedre teknikk. Har slitt med at knærne går innover i det jeg løfter, så for å klare å holde dem der ute de skal være under hele løftet, måtte jeg gå ned. Dette kombinert med at jeg ikke har oppnådd noe særlig fremgang de siste ukene gjør at jeg blir litt umotivert. Håper ting forbedrer seg snart :).

Lenke til kommentar

Har blitt nødt til å gå ned 15kg i knebøy for å forbedre teknikk. Har slitt med at knærne går innover i det jeg løfter, så for å klare å holde dem der ute de skal være under hele løftet, måtte jeg gå ned. Dette kombinert med at jeg ikke har oppnådd noe særlig fremgang de siste ukene gjør at jeg blir litt umotivert. Håper ting forbedrer seg snart :).

Hvor mye har du på stanga etter reduksjonen? Trener du fortsatt på stort kaloriunderskudd?

Lenke til kommentar

Hun har aldri uttrykt at hun vil bevise noe som helst? Dette er bare en typisk lavkarbo-historie som du leser overalt nå for tiden.

 

Det jeg syntes var interessant med denne var at hun hadde tatt det til et nytt nivå og spiste en klump med smør til lunch, ingenting annet.

Det sto i artikkelen at ho gjerne ville forska på metta feitt, men ikkje hadde midlane til det.

 

At ho trykker i seg ein klump smør betyr ikkje stort, det er totalmengden i løpet av ein dag som er avgjerande. Smørklumpen var vel for å visa at metta feitt ikkje var så skummelt som dei fleste skal ha det til.

Har blitt nødt til å gå ned 15kg i knebøy for å forbedre teknikk. Har slitt med at knærne går innover i det jeg løfter, så for å klare å holde dem der ute de skal være under hele løftet, måtte jeg gå ned. Dette kombinert med at jeg ikke har oppnådd noe særlig fremgang de siste ukene gjør at jeg blir litt umotivert. Håper ting forbedrer seg snart :).

Eg har hatt ein motsatt opplevelse. Ved forbetring av teknikken klarte eg å løfta meir enn før.

 

Det eg har jobba med er å vinkle beina rundt 45º utover, det er litt individuelt. I tillegg har eg funnet ein beinbreidde som passa kroppen min bra. Eg og sleit med at knærne gjekk innover, men denne endringen, samt fokus på å trykke kne fram og ut, førte til betre teknikk og betre resultat.

 

Eg har og senka stanga litt lengre ned på ryggen. Ikkje noko problem med å halda den stabilt, men det hjalp veldig på å halda ryggen rett og høg. I tillegg har eg jobba med å starta frå bunnposisjon ved å løfta brystet opp og fram, samtidig som beina byrjar å løfta.

 

Same erfaring har eg på markløft. Betre teknikk førte til betre løft og meir vekt. Det har verkeleg gitt meg ein heads up når det gjeld viktigheten av teknikk i forhold til resultat. Eg har alltid vore fokusert på teknikk for å unngå skadar, men ser no at det har positiv effekt på det meste.

 

Om du køyrer eit 5x5-program er det lurt med nokre oppvarmingssett for å få inn ein god løftebane og teknikk.

Lenke til kommentar

Det eg har jobba med er å vinkle beina rundt 45º utover, det er litt individuelt. I tillegg har eg funnet ein beinbreidde som passa kroppen min bra. Eg og sleit med at knærne gjekk innover, men denne endringen, samt fokus på å trykke kne fram og ut, førte til betre teknikk og betre resultat.

Vet ikke om jeg forstår deg riktig her, men du bør ikke presse knærne frem. Fokuser heller på å sette deg bakover og prøve å holde knærne så mye i ro som mulig. Det er uunngåelig at de går litt framover, men prøv å begrens dette så mye som mulig med å sette deg bakover isteden. Ellers har du rett i at rundt 45º vinkling er bra og at det er veldig viktig å presse knærne ut, slik at de ikke går innover.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg forstår deg riktig her, men du bør ikke presse knærne frem. Fokuser heller på å sette deg bakover og prøve å holde knærne så mye i ro som mulig. Det er uunngåelig at de går litt framover, men prøv å begrens dette så mye som mulig med å sette deg bakover isteden. Ellers har du rett i at rundt 45º vinkling er bra og at det er veldig viktig å presse knærne ut, slik at de ikke går innover.

Eg ser det var ein litt snodig formulering ja. Prøver ikkje å pressa knærne framover, men unngår at dei går innover og bakover. At dei går bakover er vel i hovudsak eit resultat av at dei går innover. Fokuset er strengt tatt at dei står i ro og kan jobba effektivt med løftet opp igjen. Om dei har ein tendens til å skli innover vil det vera naturleg å gje eit lite trykk utover, utan at dei går ut sjølvsagt. Dei løftar best når dei er i ei rett linje med lårene og foten. Då jobbar ein heile tida i ei rett linje og kan belasta dei meir. Bevegelsar på skrått er ikkje bra.

 

Frå toppen er det same sak egentleg, å halda dei på linje. Ikkje pressa framover nei. Dei vil sjølvsagt gå bakover frå bunnposisjon og opp. Andre veien vil jo resultere i at du går lengre ned.

 

Det som gjorde mest endring trur eg var å få riktig vinkel på føttene. Før hadde eg dei kanskje rundt 10-20%.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...