Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Onsdag:

Bein

Knebøy

Markløft

Rygg

T-bar Row

Nedtrekk

Kabelroing

Fredag:

Bryst

Benkpress

Cable Flyes

Triceps

Skullcrushers

Søndag:

Skuldre

Overheadpress

Skulderpress

Biceps

EZ-bar Curl

Noen her som kan fjerne/fylle på her slik at det blir så bra som mulig (sammen)? Tror mange kan ha bruk for et slikt system. Jeg synes f.eks at bi og tri-ceps-gruppene hadde for få øvelser!

Endret av Zlatan92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

(...)

For min del så har jeg 3-6 øvelser på hovedgruppen og 2 øvelser på bi-gruppe. Eks Rygg trening ser slik ut: Markløft, franskpress, stående roing, en hånds kabel trekk (triceps), rear delt og nedtrekk.

Skrevet

Kan en standard trimsykkel være en god erstatning for jogging? Gjør vondt å løpe pga sliter med ryggskade. Vil helst unngå å miste den gode kondisen jeg har nå :)

Spring sånn at du landar midt på foten, ikkje helen.

Hvordan kan det hjelpe??

Skrevet

Herregud da, får du vondt i ryggen av å jogge så ikke jogg. Ikke ta råd fra internett, men hør med fysioen din eller hva du har om hva som er mest fornuftig. Selvfølgelig er sykling en ypperlig erstatter for jogging for å holde kondisjonen oppe.

Skrevet

Kan en standard trimsykkel være en god erstatning for jogging? Gjør vondt å løpe pga sliter med ryggskade. Vil helst unngå å miste den gode kondisen jeg har nå :)

Spring sånn at du landar midt på foten, ikkje helen.

Du er veldig lite nyansert i hva som kan være feil her..

• Liker 2
Skrevet

Får vel heller prøve å sykle litt. Har fått brudd i en ryggvirvel og skiveprolaps, så det blir vel helst å ta det rolig nå framover.. Kjiipt!

Skrevet

Du er veldig lite nyansert i hva som kan være feil her..

Eg har aldri påstått kva som er feil. Berre poengterte at jogging der ein landar på helen kan vera meir belastande på ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...