Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du svarte ikke på spørsmålet mitt da.... :ermm:

 

 

 

Det virka veldig som om du trente sånn bare pga ronnie coleman(som har helt andre forutsetninger for å takle treningsmengder osv osv en "vanlige" folk, derfor sier det seg selv at det ikke er gunstig å trene slik)

Sant det, har provd a trene med lette vekter. Pyramidetrening du vet. 12-10-8-6-4-2..

Bytte pa med lette og tunge.. Men funni ut at hvis du skal fa volum sa er det best med tunge vekter, holder repsa mellom 6 og 8 pa 3-4 sett. avhengig av hva du trener.

Og hvorfor er ikke treningsprogget til Rc noe for oss vanlige, greit, vi lofter ikke like mye som han, men det funker bra, spiser du riktig og trener riktig ( pauser mellom repsa, hvor lenge du trener om gangen osv ) sa er progget hans det mest optimale til a bygge kropp med!

 

Men jeg vil aldri bli som han, sa stor som han er er bare stygt. Men han har et genialt treningsprogram! Det sier seg selv at du har et bra treningprogram og matprogram nar en vinner Mr. Olympia 7 ar paa rad, han vinner sikkert neste a. er bare han og AS som har gjort det, AS hadde ogsa et genialt treningsprogram, men jeg personlig liker RC sitt best!

 

 

Hva legger du i at det ikker gunstig for oss og trene som han, funker helt fett det. Gjort det selv en god stund, og har okt masse i kroppsvekt og tyngde pa vektene jeg lofter! Okte mye raskere en med de andre treningoppleggene jeg har brukt og fatt av andre. Men syns pyramideopplegget er bra pa bein, sa der kjorer jeg det!

Endret av HuzZzla
Lenke til kommentar
Godt nytt år snart da gutta, nå ska det drikkes. Dere hær på trenings treaden får en sterkere hilsen fra meg.. =) la 2005 bli vellyket

Takker, et godt nytt Ar til dere alle her, treningsfreaker :p

 

Gleder meg til jeg kommer hjem, har bestilt meg en haug med godsaker fra proteinfabrikken.

Skal starte skikkelig med bygginga etter 7 jan. *Weeee* Glede seg :D

Lenke til kommentar

Chris88: Det er bra jobbet det. Ser du er litt kraftigere på bryst og mer muskler på magen. Går ut i fra du har hatt en startsfase de 3 månedene til nå. Nå kan jo den virkelig treningen starte.

 

Jeg (an)befaler deg å gå inn på www.tn.no og sjekke ut litt tips der. (sjekk RYP brosyren).

 

Lykke til videre utover vinteren..

Lenke til kommentar

Endelig noen med litt forståelse, ja, det er bra!..

Jo jeg har kjørt RYP grunnprogrammet 1 gang nå og tenkte jeg skulle kjøre det en gang til nå. Har spist proteiner i ca 2 måneder nå, kreatin i ca 1 måned og glutamin i under en måned. Litt vanskelig å se på det bildet, men jeg har virkelig fått mer markerte muskler og mer volum, har også gått opp noen kilo.

Skal legge ut en update hver måned fra nå av. :)

Endret av Chris88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...