Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Fettklype er ihvertfall det beste, kan du klemme på valkene dine. :p

Må få kjøpt en sånn da, hvor selges de?

 

Fremgangen fra slutten av september frem til nå.. :wee:

Iponerende fremgang! Ser ikke ut som om fettprosenten har økt mye!, men noe i fjeset?!. Merkelig :hmm: kanskje bare bildet som lyver litt...

 

Har du noen kroppsmål-sammenligning, vekt høyde diverse kroppsdeler???

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke ut som om fettprosenten har økt mye!, men noe i fjeset?!. Merkelig  :hmm: kanskje bare bildet som lyver litt...

 

Har du noen kroppsmål-sammenligning, vekt høyde diverse kroppsdeler???

Har ikke økt i fjeset, men har en del skjegg på siste bildet, ser mye større ut i trynet da :p

 

Har ikke målebånd, men sist jeg målte rundt armene var de på 42cm. Er forresten 186cm og veier 95 for øyeblikket.

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Liker egentlig best å trene alene, da konsentrerer du deg mer om treninga, du snakker ikke så mye, trener du med en venn så blir det mye trening og tull.

Men er bra og ha med en kompis som står bak deg når du skal ta 1RM i benk. Døvt å få stanga i hue ;)

Men, har du en kompis som er like hypp på å trene som deg er det bra!

Lenke til kommentar
er det dumt å trene på tidligmorgenen?

Selv erfarer jeg at midt på dagen, mellom 12-14 er det beste tidspunktet, før det er man som regel trøtt og slapp, og etter det har man vært aktiv og våken så lenge at man ikke yter max på trening. Mulig det bare er psykisk i hodet mitt, men syns det er best og at jeg får mest ut av treningen av å trene i det tidsrommet.

 

Skal forresten på trening nå, bare få i meg resten av eggehvitene først :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...