Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du øke i volum kan du ikke ta 20 reps kompis, ta et oppvarmingssett, så mye du klarer på 15 reps. så tar du 3 sett med så mye vekt du klarer på 6-8 reps.

Da kommer volumet!

Ja, skjønner du er ekspert på feltet :hrm:

Volumet øker mest ved få reps feks (6-8*3) Selv kjører jeg annenhver uke med få reps og tungt for å øke mest mulig i volum og annenhver uke litt lettere og fler reps. Funnet ut at det fungerer best for meg.

Lenke til kommentar
Enig der... jeg tror d blir for tungt... man bør ikke kjøre seg helt på oppvarmingen. Det er greit om man har noen repps til overs når man har tatt de 15.

Er nok ment som at man tar litt mer reps på oppvarminga, ikke at man skal akkurat klare 15reps på oppvarming.

 

Selv kjører jeg 15-20reps på 15kg manualer på bryst skråbenk som oppvarming (klarer nok litt mer reps og, men dette er bare for å bli varm) og går opp til 36/39kg 8reps*3 etter oppvarming.. var vel noe sånt han mente tipper jeg..

Lenke til kommentar

Den generelle oppvarmingen er for å få opp kroppstemperaturen og få i agng blodsirkulasjonen, da kan 4-5 minutter med rolig jogging/gange evt. sykling være greit. I den spesielle oppvarmingen kan du begynne med 8-12 reps.

F.eks 1 sett på 5 reps med 60-70% av startvekta, så 1 sett med 3 reps på 80% av startvekta i hovedsettet.

Lurt å gi kroppen 1-2 minutter med restitusjon slik at nervesystemet kan få hente seg inn igjen, da klarer du mer neste sett.

Det er litt få reps, men hensikten er jo ikke å gjøre oppvarmingen til en egen treninsøkt.

 

Faen, 3T var ikke åpen i dag. 13:00 - 19:00.

Lenke til kommentar

Selv kjører jeg 15-20reps på 15kg manualer på bryst skråbenk som oppvarming (klarer nok litt mer reps og, men dette er bare for å bli varm) og går opp til 36/39kg 8reps*3 etter oppvarming.. var vel noe sånt han mente tipper jeg..

mhm, noe sAnt jeg mente, sitter pA en internettcafe i Spania, derfor jeg har stor A :p

Fant btw et nice treningsstudio her nede. manualer opp til 90 kilo.

Men dem er ikke merka sA godt, skulle trene igAr, tok en 26 i venstre og en 30 i hOyre, sA ikke forskjell pA de 2. Holdt pA A tippe av benken :p

 

Men jO.O Det jeg sa funker for meg, og funker pA maaaange andre jeg kjenner, Ronnie Colemann trener ogsA sAnn. SA det er mange som trener sAnn, hvordan trener du da? Jeg tOrr A si at jeg har peiling pA trening ja. For jeg har prOvd forskjellige treningsmetoder, og vet hvem som funker bedre en andre

Lenke til kommentar
Men jO.O Det jeg sa funker for meg, og funker pA maaaange andre jeg kjenner, Ronnie Colemann trener ogsA sAnn. SA det er mange som trener sAnn, hvordan trener du da? Jeg tOrr A si at jeg har peiling pA trening ja. For jeg har prOvd forskjellige treningsmetoder, og vet hvem som funker bedre en andre

Du trener på samme måten som Ronnie Coleman YAY da blir du SIKKERT like stor som han også! :w00t:

 

Hvilke "treningsmetoder" har du prøvd? Har du hatt likt kosthold når du har prøvd de forskjellige metodene?

Lenke til kommentar
Du trener på samme måten som Ronnie Coleman YAY da blir du SIKKERT like stor som han også! :w00t:

 

Hvilke "treningsmetoder" har du prøvd? Har du hatt likt kosthold når du har prøvd de forskjellige metodene?

LOL ass, retard... Var det det jeg mente eller? Det funker bra, og du bruker selvsagt det treningsopplegget som funker best for deg, vet ikke hva du gjor, men jeg gjor hvetfall det..!

Har ogsa provd forskjellige kostholdsprogrammer A ja, men na har jeg funni et bra treningsprogram og et bra kostholdsprogram, sa jeg holder med det!

 

A bli like stor som RC er det siste jeg onsker, pent er det ei. Men maten han trener pa er bra, han har vunni Mr. O 7 ganger paa rad, sa det sier seg vel selv at maten han trener pa funker bra! Trener jeg pa samme mate som han sa sier vel ikke det at jeg onsker a bli like stor som han. *ler*

Lenke til kommentar
LOL ass, retard... Var det det jeg mente eller? Det funker bra, og du bruker selvsagt det treningsopplegget som funker best for deg, vet ikke hva du gjor, men jeg gjor hvetfall det..!

Har ogsa provd forskjellige kostholdsprogrammer A ja, men na har jeg funni et bra treningsprogram og et bra kostholdsprogram, sa jeg holder med det!

 

A bli like stor som RC er det siste jeg onsker, pent er det ei. Men maten han trener pa er bra, han har vunni Mr. O 7 ganger paa rad, sa det sier seg vel selv at maten han trener pa funker bra! Trener jeg pa samme mate som han sa sier vel ikke det at jeg onsker a bli like stor som han. *ler*

Du svarte ikke på spørsmålet mitt da.... :ermm:

 

 

 

Det virka veldig som om du trente sånn bare pga ronnie coleman(som har helt andre forutsetninger for å takle treningsmengder osv osv en "vanlige" folk, derfor sier det seg selv at det ikke er gunstig å trene slik)

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...