Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Brukte du gainere?

wheygain morgen/før og under trening/kveld. Drikker også gainomax etter trening så jeg får i meg nok kalorier.

ER fettprosenten økt mer enn du ønsket ?

 

Jeg har tenkt å ta en kur med kreatin etter jul, så funderte jeg med tanken om og kjøre gainer i tillegg. Kjører kun protein nå, kjørte cellmax en stund men ble så sinnsykt dårlig i magen av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[Jeg har tenkt å ta en kur med kreatin etter jul, så funderte jeg med tanken om og kjøre gainer i tillegg.

Correct if i'm wrong, men kreatinen får du først full fart på når du kjører hardt innpå med karbo, spesielt rett etter trening. Man vil nok ikke legge på seg stort med fett når du bruker gainer bare rett etter trening.

Lenke til kommentar
[Jeg har tenkt å ta en kur med kreatin etter jul, så funderte jeg med tanken om og kjøre gainer i tillegg.

Correct if i'm wrong, men kreatinen får du først full fart på når du kjører hardt innpå med karbo, spesielt rett etter trening. Man vil nok ikke legge på seg stort med fett når du bruker gainer bare rett etter trening.

Skjønte ikke helt det der :hmm: Kan du skrive så en trøtt person skjønner det...

 

btw: som du sier funker kreatin best ilag med karbo, derfor bruker jeg cellmax på trening. Det er karbo og kreatin +++, smaker som XL-1.

Lenke til kommentar
ER fettprosenten økt mer enn du ønsket ? Jeg har tenkt å ta en kur med kreatin etter jul, så funderte jeg med tanken om og kjøre gainer i tillegg. Kjører kun protein nå, kjørte cellmax en stund men ble så sinnsykt dårlig i magen av det.

Tviler på den har gått opp mer en 1-2% Om du har dårlig erfaring med cellmax finnes det jo mange produkter der ute, hva med å kanskje prøve en av de og lage deg nye erfaringer :)

Lenke til kommentar

Slenger opp 2 bilder, ett av magen, og ett av biceps.

Er webcam kvalitet, tok av resten av kroppen å, men det blei så utydelig at du ikke så noe, skal se om jeg får lånt meg et bra diggi kamera etterpå!

Nå skal det trenes bryst og triceps, c ya'll

 

Magen ser bedre ut i virkligheten, bare vent til jeg får lånt ordentlig kamera :D

Endret av HuzZzla
Lenke til kommentar
Rent teoretisk er det best å trene rundt klokka 10 på morran', har jeg hørt. Men de fleste har nok ikke anledning til det..

I Illustrert Vitenskap stod det at man var på sitt sterkeste fysisk kl 16.00.

Det har jeg hørt av andre også..

 

Fra 16-18 skal være den beste tiden å trene på. Men individuelle forskjeller kan selvfølgelig forekomme..

Lenke til kommentar
Rent teoretisk er det best å trene rundt klokka 10 på morran', har jeg hørt. Men de fleste har nok ikke anledning til det..

I Illustrert Vitenskap stod det at man var på sitt sterkeste fysisk kl 16.00.

Det er vel heller ca 8 til 10 timer etter man har stått opp...

Alle mennesker har en innebygd "klokke". Det er også derfor man hører bedre om natten enn ellers på døgnet.

Lenke til kommentar

Mye som skal til for å få six pack?

 

Ble født å oppvokst som en vanlig gutt, men begynte i 10-års alderen å legge på meg. Jeg har i de senere årene fått slanket vekk endel, men savner fortsatt six pakcen. Nå har jeg "vaskebrett", men det er ikke mye muskelfylt. Det som er det er rent flesk.

 

Så.. Må jeg trene mye sit-ups? Hjelper det? Evt. andre ting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...