Gå til innhold

- Spyware utfordringen 2004 -


Anbefalte innlegg

Var akkurat innom overclockers.com og fant ut at de hadde hatt en konkuranse på forumet som omhandlet det å mest mulig adware, spyware, scumware og malware på maskinen sin :p

 

Vinneren hadde skaffet seg en ganske respektabel samling av searchbar`s

four.jpg

 

Reglene er enkle, skaff så mye dritt på PC`en din som du klarer, deltakere bekrefter sine resultater med screenshot av en ad-aware scan..

 

Noen som tar utfordringen?

Endret av ArticOC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, når har maskinen min eksistert i 1år uten å ha blitt formatert. Jeg har merket at det går veeeeldig sakte, og når jeg leste denne tråden tok jeg å kjøre Ad-Aware. Jeg trodde særiøst ikke det skulle gå ann å ha så mye spyware, men screenshot under forteller det meste. ;)

 

 

 

Btw: Hva er rekorden på spywares egentlig? :D

post-25-1101409398_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bruk VMWare og lag en virtuell maskin til dette. Så blir det bare moro...

 

Gjør forresten alltid dette når jeg skal teste ut free/share/annen-ware...lærte leksa mi når jeg installerte en "advanced dvd-player" på en av maskinene mine. Cashback var første tilfelle spyware jeg ikke greide å fjerne...og download.com som legger ut dette mistet litt anseelse her...

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
Ja, når har maskinen min eksistert i 1år uten å ha blitt formatert. Jeg har merket at det går veeeeldig sakte, og når jeg leste denne tråden tok jeg å kjøre Ad-Aware. Jeg trodde særiøst ikke det skulle gå ann å ha så mye spyware, men screenshot under forteller det meste. ;)

 

 

 

Btw: Hva er rekorden på spywares egentlig? :D

Og det er hva Adaware fant, et program som ikke er helt på høyden når det gjelder å finne spy-/ adware. Ta en titt her, og kjør et søk med Giant Antispyware. Da finner du garantert mer.

 

 

XenZor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...