Gå til innhold

20 000 Steam-kontoer STENGT!


Anbefalte innlegg

Jeg synes Steam systemet er det mest idiotiske noen gang laget, spesielt med HL2 som bare er singleplayer og trenger internett for å spille. Steam tar mye minnet for å kjøre i bakgrunden også.

 

En venn av meg måtte bytte Half life 1 kopier 2 ganger pluss få 2 nye cd keyer fra steam, det stod at cd keyen var i bruk på alle. Han gjorde akkurat som det stod i steam mailen med den nye keyen men det funker ikke. Jeg holdt pusten godt da jeg skulle registrere min Condition Zero. Heldigvis gikk det greit. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper det ikke er noen ærlige sjeler som blir ramma av dette.

Steam-kontoen jeg tidligere brukte til CS har blitt bannet av ingen grunn som helst. Jeg har bare installert og spilt CS på den, noe som for øvrig er over et år siden, og jeg har aldri på noen som helst måte gjort noe annet enn å bruke en CD-key som har vært min, og spilt spillet slik det skal spilles.

 

Det kan nevnes at det utelukkende har vært jeg som har hatt tilgang på kontoen. Ingen andre.

 

 

-

 

Heldigvis er kontoen med Half Life 2 fortsatt intakt :)

Lenke til kommentar
Hvis kontoen din blir låst, mister du alle spillene på steamen din.

Ergo hvis du har kjøpt HL1, CS:CZ osv må du kjøpe dette på nytt for og kunne bruke det.

med andre ord, valve nekter trofaste kunder å spele spel dei har kjøpt for sine hardt tjente penger :roll:

Hvis du mente det du skrev: Med andre ord: Valve stenger kontoene til folk som har forsøkt og registrere cracka HL2 versjoner eller brukt nocd crack. Dermed får ikke piratkopiererne spilt hl2.

 

Og hvis det du skrev var ironisk: Ok.

Endret av TDK
Lenke til kommentar

Who gives a shit? De som har fått sperret kontoen sin har jo ikke betalt noe som helst for spillet. :shrug: Hva hindrer dem i å registrere nye kontoer? Og som en tidligere skrev i tråden: Det funker fint fortsatt med cracked versjoner...

Hva med heller å løse problemer i forhold til de kunder som faktisk har betalt for spillet i den tro at de faktisk kan bestemme selv når og hvor de ønsker å spille?

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg synes Steam systemet er det mest idiotiske noen gang laget, spesielt med HL2 som bare er singleplayer og trenger internett for å spille. Steam tar mye minnet for å kjøre i bakgrunden også.

Slik som jeg har forstått det trenger man inet KUN for å aktivere spillet. HL2 virker fint hos meg i "Steam Offline Mode"

Lenke til kommentar
Who gives a shit? De som har fått sperret kontoen sin har jo ikke betalt noe som helst for spillet. :shrug: Hva hindrer dem i å registrere nye kontoer? Og som en tidligere skrev i tråden: Det funker fint fortsatt med cracked versjoner...

Hva med heller å løse problemer i forhold til de kunder som faktisk har betalt for spillet i den tro at de faktisk kan bestemme selv når og hvor de ønsker å spille?

:thumbdown:

Hvis man har prøvd å bruke en spes. key for å laste ned fra Steam (noe som ikke virket) har man fått kontoen stengt. Dette betyr også at hvis man kjøpte retail Hl2 og installerte på samme kontoen som man prøvde å laste ned fra, fikk man den stengt. Og som sagt kan man ikke registrere samme key på flere kontoer. Så å si at " man ikke har betalt noe som helst " blir litt feil.

Lenke til kommentar
Hvis man har prøvd å bruke en spes. key for å laste ned fra Steam (noe som ikke virket) har man fått kontoen stengt. Dette betyr også at hvis man kjøpte retail Hl2 og installerte på samme kontoen som man prøvde å laste ned fra, fikk man den stengt. Og som sagt kan man ikke registrere samme key på flere kontoer. Så å si at " man ikke har betalt noe som helst " blir litt feil.

Men hva er poenget med å prøve å regge "falske" steam kontoer da? Det er vel nettopp det man har crack til slik at man skal slippe hele "Steam"-svineriet! Og skjønner fortsatt heller ikke hvordan du mener at det har kostet noe som helst for de som har lastet ned en gratis kopi?

Lenke til kommentar
Men hva er poenget med å prøve å regge "falske" steam kontoer da? Det er vel nettopp det man har crack til slik at man skal slippe hele "Steam"-svineriet! Og skjønner fortsatt heller ikke hvordan du mener at det har kostet noe som helst for de som har lastet ned en gratis kopi?

La oss anta jeg prøver å laste ned "gratis" fra Steam. ved å bruke en spes. key (som mange hundre/tusener andre også prøver) Dette går ikke, og blir registrert hos Valve. Senere kjøper jeg retail og installerer på samme konto som jeg prøvde å laste ned "gratis" fra. Kontoen blir stengt. Jeg sitter med verdiløs hl2. Fordi at jeg ikke kan registrere samme key på flere kontoer. Steam slipper man ikke unna med retail versjoner.

Lenke til kommentar
La oss anta jeg prøver å laste ned "gratis" fra Steam. ved å bruke en spes. key (som mange hundre/tusener andre også prøver) Dette går ikke, og blir registrert hos Valve. Senere kjøper jeg retail og installerer på samme konto som jeg prøvde å laste ned "gratis" fra. Kontoen blir stengt. Jeg sitter med verdiløs hl2. Fordi at jeg ikke kan registrere samme key på flere kontoer. Steam slipper man ikke unna med retail versjoner.

Jaja, hvis man driver og prøver å regge både falske og orignale CDkeys etc. på samme konto da har man vel bare seg selv å takke dersom man taper penger på dette. Men igjen, det er vel nettopp dette man har crack til for å unngå?! :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...