Gå til innhold

20 000 Steam-kontoer STENGT!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idiotisk at man ikke kan bruke crack på spillet. Forstår jo selvfølgelig at det er for å hindre piratkopiering, og fint er jo det, men personlig bruker jeg noCD crack de fleste spillene mine fordi jeg hater å putte inn i cden.

Tenk på oss med lovlige kopier da!!! Vi burde få gjøre som vi vil med spillet!

 

EDIT: Hehe hadde ikke lest hele innlegget på half life.net. Hvis de kan være sikker på at det er ulovlige kopier er det jo en helt annen sak ;)

Endret av Janock
Lenke til kommentar
Idiotisk at man ikke kan bruke crack på spillet. Forstår jo selvfølgelig at det er for å hindre piratkopiering, og fint er jo det, men personlig bruker jeg noCD crack de fleste spillene mine fordi jeg hater å putte inn i cden.

Tenk på oss med lovlige kopier da!!! Vi burde få gjøre som vi vil med spillet!

Tror ikke du har noe å bekymre deg for. Men dersom kontoen din skulle ha blitt stengt så er det bare å kontakte Valve og bevise at du har en lovlig kopi.

Lenke til kommentar
Idiotisk at man ikke kan bruke crack på spillet. Forstår jo selvfølgelig at det er for å hindre piratkopiering, og fint er jo det, men personlig bruker jeg noCD crack de fleste spillene mine fordi jeg hater å putte inn i cden.

Tenk på oss med lovlige kopier da!!! Vi burde få gjøre som vi vil med spillet!

Enig der, crack burde være mer lovlig , for det er mye enklere hvis du f.eks. skal dra på lan, og har med deg titalls spill på dataen (som ISO`er f.eks.) og må drive å bytte på cd`er i hytt og pine.

 

 

Men synes det er bra at Valve har klar å sperre 20.000 kontoer! :w00t:

Lenke til kommentar
At du har en lovlig kopi er greit, men at du prøver å kopiere, rippe, hva som helst ulovlig med den, vil kontoen bli stengt. Derfor har jeg en steam-konto til hver av spillene mine. :D Kjipt å få alle spilla stengt, hehe :p

Du er med andre ord redd for å bli tatt for å "kopiere, rippe, hva som helst ulovlig med den"? :nei:

Lenke til kommentar
Disse folka som har fått kontoene stengt, har vel ikke mistet ett øre?

Så mye kan det ikke svi isåfall.

 

Jeg småfryter at disse konto serverne en gang skal bli cracket.

Valve kan vel ikke da kreve at vi må kjøpe det på nytt e.l.?

 

Hadde vel bare blitt ny reg.

Hvis kontoen din blir låst, mister du alle spillene på steamen din.

Ergo hvis du har kjøpt HL1, CS:CZ osv må du kjøpe dette på nytt for og kunne bruke det.

 

De som ler sist ler best!

Lenke til kommentar
Død over crackere!

Der fikk de som lo godt over at HL2 ble cracket så fort! HA! :!:

 

Dere som snakker om Nocd crack. Trenger man Cd til HL2?

 

Jeg har kjøpt fra steam og trenger seff ingen cd og putte inn. hva skal jeg da med nocd crack?

Vi som har kjøpt det i butikken må nok putte dvden i dvd-rommen ja... daffe greier. Men hvis Valve kan vite om en kopi er ekte eller ikke, kan vel vi bare cracke i vei, kan vi ikke? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Død over crackere!

Der fikk de som lo godt over at HL2 ble cracket så fort! HA!  :!:

 

Dere som snakker om Nocd crack. Trenger man Cd til HL2?

 

Jeg har kjøpt fra steam og trenger seff ingen cd og putte inn. hva skal jeg da med nocd crack?

Vi som har kjøpt det i butikken må nok putte dvden i dvd-rommen ja... daffe greier. Men hvis Valve kan vite om en kopi er ekte eller ikke, kan vel vi bare cracke i vei, kan vi ikke? :dontgetit:

Du får vel kontoen stengt, men hvis du kan bevise at du har kjøpt det og kun bruker NOCD til eget bruk låser de den vel opp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...