Gå til innhold

World of WarCraft like etter jul (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...

 

Det er et visst antall åpen beta nøkler og de lar seg ikke aktivisere på samme tid, men folk slippes inn i puljer basert på hvordan de fikk tak i nøklene.

 

...

Tør eg spørre om kor du har fått den informasjonen frå? Link? Rekner med at det er Blizzard som har sagt dette eller?

Lenke til kommentar

Hva er preorder boxen for noe? Om du kjøper den, får du da tilsendt WoW gratis når det blir lansert like etter jul? Får du da tilsendt vanlig eller CE? Om man ikke får tilsendt CE, hvor får man i så fall kjøpt CE i Norge/Trondheim? Kan CE også forhåndsbestilles, og i så fall, må det bestilles fra utlandet? Håper noen vet... :w00t:

Lenke til kommentar
Tør eg spørre om kor du har fått den informasjonen frå? Link? Rekner med at det er Blizzard som har sagt dette eller?

 

Ja du tør åpenbart spørre og jeg tør svare også. 8)

Denne 'informasjonen' bygger på erfaringene fra den amerikanske WoW beta'en og er på ingen måte bankers når det gjelder EU WoW.

 

(Hence the use of the word typisk i posten.)

Endret av Quale
Lenke til kommentar

Javel, då må eg ha misforstått. For ved US open beta så vart det vel åpna for alle på samme tid så lenge som registreringa var åpen. Denne vart så stengt då dei hadde fått inn tilstrekkeleg ny registrering.

 

Så då er det vel håp i hengande snøre for oss som ikkje har fått tak i open/final beta kit enno da.

Lenke til kommentar
Javel, då må eg ha misforstått. For ved US open beta så vart det vel åpna for alle på samme tid så lenge som registreringa var åpen. Denne vart så stengt då dei hadde fått inn tilstrekkeleg ny registrering.

 

Så då er det vel håp i hengande snøre for oss som ikkje har fått tak i open/final beta kit enno da.

Såvidt jeg husker var det bare to stadier. De som fikk nøkkel gjennom fileplanet (og fikk dermed være med på stress testen) og de som signet opp til open beta. Var ingen "puljer" i open beta-delen.

Lenke til kommentar
TST: Hvis du kjøper pre-order-boksen må du også kjøpe spill-boksen utenom, men du er garantert et eksemplar? Hvor mye vil pre-order-boksen koste da?

 

Og hvordan funker dette dyret du får i CE? Er det noe bra? Kan det i det hele tatt brukes i combat?

1. Preorder-boksen koster ca. 100,-. Dette er penger som blir trukket fra utsalgsprisen på retail. Dermed koster preorder boksen ingenting hvis du kjøper spillet senere.

 

2. CE-pet'en er et kjæledyr på lik linje med katter og papegøyer som man kan kjøpe i spillet. Må ikke forveksles med dyr som Hunter-klassen kan temme (eller Warlock-klassen's minions for den del). Som nevnt over, deres eneste funksjon er å være tøffe og ta opp plass i inventory'en din ;)

Lenke til kommentar
TST: Hvis du kjøper pre-order-boksen må du også kjøpe spill-boksen utenom, men du er garantert et eksemplar? Hvor mye vil pre-order-boksen koste da?

 

Og hvordan funker dette dyret du får i CE? Er det noe bra? Kan det i det hele tatt brukes i combat?

1. Preorder-boksen koster ca. 100,-. Dette er penger som blir trukket fra utsalgsprisen på retail. Dermed koster preorder boksen ingenting hvis du kjøper spillet senere.

 

2. CE-pet'en er et kjæledyr på lik linje med katter og papegøyer som man kan kjøpe i spillet. Må ikke forveksles med dyr som Hunter-klassen kan temme (eller Warlock-klassen's minions for den del). Som nevnt over, deres eneste funksjon er å være tøffe og ta opp plass i inventory'en din ;)

Hm... Preorder boxen koster 99, right? (I hvert fall på spiderman.no)

 

Om jeg kjøper preorder boxen på spiderman, hvordan funker det når spillet kommer ut? Jeg vil gjerne ha Collector's Edition, får jeg da 99 kroner prisavslag på enten standard edition, eller collector's edition?

 

Får jeg velge hvilken av de to utgavene jeg får 99 kroner avslag på?

 

Og kan jeg kjøpe Collector's Edition i en annen butikk enn Spiderman når det kommer ut, eller må jeg kjøpe CE på spiderman.no også?

 

 

Og til slutt, kommer de fysiske elkjøp butikkene til å selge preorder boxen? Eller bare webshopen? Eller bare noen utvalgte elkjøp-butikker? Noen som vet? :dontgetit:

Lenke til kommentar
1. Preorder-boksen koster ca. 100,-. Dette er penger som blir trukket fra utsalgsprisen på retail. Dermed koster preorder boksen ingenting hvis du kjøper spillet senere.

DAMN! Seriøst? Kan du vennligst finne kilden din til det? Takk :)

Her f.eks ser du det.

 

Ang. om du kan velge mellom CE eller standard hvis du kjøper denne, det tviler jeg på. Komplett.no sa at det var for sent å bestille pre-order pakken for CE, da denne var utsolgt allerede. Det tolker jeg dithen at det er to separate produkter.

 

Ville forresten vært tidlig ute om jeg var dere, tror det begynner å bli tomt rundt omkring allerede.

 

Her har de pakken (i det øyeblikket denne posten ble skrevet):

 

Avalon

Spiderman

 

Du finner det muligens andre plasser, men her kan de bestilles på nettet.

 

Har bestilt både denne og CE (uten beta). Betalte meg inn på fileplanet for å få us-beta, så jeg ser ingen grunn til ikke å gjøre det samme på EU-beta. Pluss - et ekstra WoW-cover har jeg vel plass til i hylla ;)

 

PS! For de som ikke visste det, hvis du kjøper denne pakken er du GARANTERT å ha spillet i hånda på utgivelsesdatoen (hvis du velger å kjøpe det). Bare et tips.. ;)

 

Edit: litt omformulering..

Endret av SilverCRX
Lenke til kommentar

Regner med de fleste har funnet ut av dette nå.

Pre-order boksen gjelder for både den "vanlige" WoW pakken og CE.

Boksen selges for 100 kr., og samtidig som du "kjøper" denne, forteller du selgeren hvilken utgave av spillet du vil ha. Enten sier han "Ja, du får spillet garantert før release", eller "Nei desverre, første lager batch'en på den vanlige/CE utgaven er utsolgt". Det sier seg jo sjøl at du må bestille og kjøpe retail spillet fra samme butikk.

Husk at du MÅ TA MED KVITTERINGEN(!) på pre-order boksen du kjøpte for å spare de hundre kronene på retail versjonen av spillet du får.

 

Begynner å bli nokså tomt rundt omkring ja... men det er en del steder som enna har "relativt massevis".

 

Seek... and you shall find... ;)

Lenke til kommentar
OBS! Vi beklager å måtte meddele at bestillinger på denne varen lagt inn etter kl. 12:00 den 24.11.2004 desverre ikke vil kunne bli ekspedert til spillets slipp-dato. Vi anbefaler derfor å bestille standard-versjonen av spillet som finnes her

Tror ikke du vil få det da. Da jeg ringte, sa de at det et nytt parti med WoW etter nyåret, men det var ikke sikkert at det kom CE med i partiet..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...