Gå til innhold

leita etter Ruby i 3 timer, ikke til å finne


Anbefalte innlegg

Hmm ok dette provoserte noe så inni svarte. Jeg har selv ikke vært med å prøve å finne Ruby, men sikkert mange som har leita i time etter time, hvis ikke dager, som virkelig fortjente premien. Så plutselig gir dere premie til de som har funnet ut at hu var i en trailer fra før spillet kom? Det kan være personer som ikke en gang har spillet! En eller anna uvitende sjel som spammet med 'Hu her jo her jo!?', syns dere virkelig at disse fortjener disse premiene? Syntes det var dårlig gjort av hw/gamer/ati/msi...

Endret av uberhunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fælt til sutring det var da! Synd hun ikke var med i spillet, for det hadde vært gøy å finne henne i ettertid av konkurransen. Kanskje det burde komme en liten oppgradering etter hvert der hun på et eller annet vis kommer inn.

 

Etter å se hva enkelte her skriver så skulle man tro at dere har blitt tvunget til å sitte og spille uten grunn.. Hvorfor har dere kjøpt spillet da? ..og har dere ikke hatt det gøy mens dere drev på? Bare lurer litt jeg... :roll:

 

Bare noen dager igjen med eksamenslesing nå så skal jeg kjøpe spillet jeg også. Synd jeg ikke får finne Ruby, menmen :p Skal i alle fall bruke god tid på spillingen i jula ;)

Lenke til kommentar

Kanskje hun kommer i ATI levelene som valve jobber med.

 

Egentlig litt teit å starte en konkuranse før du har sjekka kilden, dvs sendt en mail til Vakve og spurt om det var tilfelle at Ruby var i spillet. Et simpelt "ja" eller "nei" tilbake hadde vært nok. Hadde de det kunne det vært litt bedre.

 

Synes foresten heller ikke det er riktig å belønne de som sa hun ikke var i spillet, for det var såpass mange av, å trekke 5 av dem som vinner ser jeg ikke på som en god handling fra HWs side. Som noen sa, hvorfor ikke da heller ha en annen konkuranse hvor alle stilte likt.

 

Vinnerene av konkuransen ble de evige pesimister, som leita etter Ruby i 1 min og sa "Hun finnes ikke", hvor den evige optimisten sa etter 1 time "jeg skal finne henne" :p

Lenke til kommentar
HAHA, gud de føles godt å ha rett i blant, for sa jeg ikke (blant mange andre) at Ruby ikke var til å finne i spillet?

 

Hvordan jeg kunne si det så tidlig? Vel, ved bruk av GCFscape åpnet jeg HL2 materials fila og sjekka alle texturene der ute å finne henne.

 

Jeg er glad jeg bare brukte 30 min ved GCFscape og ikke flere dager i HL2 for å finne henne ;)

Sjekket du modellene og da?

 

genesis: En slik trigger kunne vel Valve kanskje ha fikset ja...

Lenke til kommentar
Eg leita i 20min. trur eg. Det eg fann var dette:

 

Viss du stokkar litt om og snur litt på ''bokstavane'' kan det stå ruby der.

Hehe...det der er nok kyrilisk skrift (russisk f.eks)...

 

Første bokstav er "D", neste er N, neste er "ja" og siste er "F"... :tease:

"Dnjaf"

 

 

-Peat

Lenke til kommentar
Etter å se hva enkelte her skriver så skulle man tro at dere har blitt tvunget til å sitte og spille uten grunn.. Hvorfor har dere kjøpt spillet da? ..og har dere ikke hatt det gøy mens dere drev på? Bare lurer litt jeg...  :roll:

 

Å kjøre berg&dalbane blir å kjedelig i lengden....

Dette kan vel mer sammenlignes med å hoppe av berg&dalbanen og gå sakte bortover mens man undersøker hver eneste planke og mutter bortover.

 

Heldigvis gadd ikke jeg å lete, fordi jeg tenkte det sikkert var noen med mye bedre tid og 'peil' enn meg som ville lete.

 

Men det var sikkert mange som f.eks. gikk langs hele de brettene der man kjører båt og bil for å finne henne. Ikke akkurat mye morsomt tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...