Gå til innhold

leita etter Ruby i 3 timer, ikke til å finne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har gådt gjennom alle brettene nå, har ikke funnet henne i det hele tatt. Er forferdelig rart, ikke er hun å se blant texturene til HL2, ikke er hun å se blant modellene til HL2.

 

Er også rart at HL2 har vært ute en stund nå, og folk har spillet det en del ganger, men fremdeles er det ingen som har funnet henne.

 

Er dette en "joke" fra en skøyer som hadde sett Ruby på E3 videoen, gitt seg ut for å være en som vet at hun er der, og lurt oss alle? En som sitter nå, googler og finner forum over hele nette etter fortvila folk som leter etter Ruby?

 

Jeg tror vi er blitt lurt, seriøst. For hvorfor har ingen funnet henne, etter nesten 14 dager er det dømt til at noen har funnet henne, det er alltid en eller annen person som sitter flere timer i strekk og leter.

Lenke til kommentar

Kan nesten vedde penger på at Ruby ikkje eksisterer i Half-Life 2.

 

Ein luring har sikkert sett E3-demoen og fant ut at han ville lage ein konkurranse av det, men visste ikkje at Ruby ikkje skulle være med i Half-Life 2, og av den grunn, dreit på draget.

 

Det er ingen...ingen i heile verden som har sett snurten av Ruby, og kvifor skulle denne konkurransen berre være i utvalgte land? Og ikkje store som USA og England?

 

Eg har sett den i følgande land: Norge, Danmark, Tsjekkia, Nederland og landet med .co.yu.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Kan nesten vedde penger på at Ruby ikkje eksisterer i Half-Life 2.

 

Ein luring har sikkert sett E3-demoen og fant ut at han ville lage ein konkurranse av det, men visste ikkje at Ruby ikkje skulle være med i Half-Life 2, og av den grunn, dreit på draget.

 

Det er ingen...ingen i heile verden som har sett snurten av Ruby, og kvifor skulle denne konkurransen berre være i utvalgte land? Og ikkje store som USA og England?

 

Eg har sett den i følgande land: Norge, Danmark, Tsjekkia, Nederland og landet med .co.yu.

 

*slettet*

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Dette har vi diskutert på jobben, anngående "vår" kjære Ruby.

 

1. Kun reklame triks, fra ATI og MSI.

2. Kun folk med ATI skjermkort kan se henne. (Kode i Driveren)

3. MSI og ATI har en "felles" unlocked kode i driverne.

 

4. En kombinasjon av alle disse 3 punktene over. :ermm:

 

MvH

 

WB

ikke umulig teori, men allikevel syns jeg det er litt rart at ingen har funnet henne, siden jeg antar at en del av oss her på forumet bruker denne kombinasjonen.. jeg gjør IKKE det, men er det noen av dere mest ivrige RUBY-søkerne som har dette?

Lenke til kommentar

Å hvor jeg gler meg til noen finner henne, og jeg får se hvor i natten hun har vært... ;)

 

EDIT: Den som vinner, bør få ett grafikkort av typen X800XT e.l. Hadde folk jobbet de timene i stede for å lete etter Ruby, kunne de ha tent nok penger til å kjøpe seg 2x X800XT-kort :D

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Jeg tror fremdeles at det man skal finne er et omriss av ruby i bakken eller i et fjell eller noe slikt..

 

F.eks. dette: (fikset litt på i photoshop for å få det lysere.)

 

Jada, den er litt drøy, men dere må inrømme at det ligner på omrisset av ei dame ?

synes toppen ligner mer på Gordon, men det er visst ikke konkuransen :p

Lenke til kommentar
Dette har vi diskutert på jobben, anngående "vår" kjære Ruby.

 

1. Kun reklame triks, fra ATI og MSI.

2. Kun folk med ATI skjermkort kan se henne. (Kode i Driveren)

3. MSI og ATI har en "felles" unlocked kode i driverne.

 

4. En kombinasjon av alle disse 3 punktene over.  :ermm:

 

MvH

 

WB

ikke umulig teori, men allikevel syns jeg det er litt rart at ingen har funnet henne, siden jeg antar at en del av oss her på forumet bruker denne kombinasjonen.. jeg gjør IKKE det, men er det noen av dere mest ivrige RUBY-søkerne som har dette?

Det er en umulig teori.Hvis så var tilfelle,hadde det vært utrolig dårlig reklame

for MSI og ATI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...