Gå til innhold

leita etter Ruby i 3 timer, ikke til å finne


Anbefalte innlegg

Denne dere mener?

herregud det bilde er jo overalt i spillet jo!!! finner det blant annet veldig klart når du skal over plassen etter å ha tatt ned alle power dingsene i rådhuset eller hva det er og du skal ut på plassen for å skyte et par stiders... overalt sier jeg deg!!! OVERALT!!!! :p

 

MvH Daniel...

 

kan jo forresten hende at ruby er et sted på ravenholm.. er jo fitte umulig å sjekke vært eneste rom på de 3-4 inndelte bretta der... UMULIG SIER JEG DEG!!!!! :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne dere mener?

herregud det bilde er jo overalt i spillet jo!!! finner det blant annet veldig klart når du skal over plassen etter å ha tatt ned alle power dingsene i rådhuset eller hva det er og du skal ut på plassen for å skyte et par stiders... overalt sier jeg deg!!! OVERALT!!!! :p

 

MvH Daniel...

 

kan jo forresten hende at ruby er et sted på ravenholm.. er jo fitte umulig å sjekke vært eneste rom på de 3-4 inndelte bretta der... UMULIG SIER JEG DEG!!!!! :roll:

Ehh nei, det er ikke UMULIG :roll:

 

edit: Hvorfor brukte du det kvinnelige kjønnsorganet i setningen? :hm:

Endret av robB
Lenke til kommentar

skulle forresten skrive ps i posten over... *kremt*

 

ok... så er det ikke "umulig", men du skal værra j*vli go for å klare å leite "overalt"...

ravenholm er fobanna svær.... med hellevettes mange små mørke rom... trange gater.. er det et lite bilde øverst i hjørne i et rom nord for torget (som i tillegg er helt mørkt), og ikke er der alle tenker "der er det sikkert"... ( :p ) ..... hmmm. *rote-seg-bort-i-hva-en-selv-sier*................hmmmm....... skal slutte å kverulere jeg...

 

eller... hvorfor ikke... for den saks skyld (som det har vært inne på tidligere denne tråden) så kan man jo faktisk bli teleportert til et hjørne i mappet....valve slipper unna teit trigger og sånne ting, og folk kan ikke noclippet til seg screenie heller...

 

 

hehe... er bare helt utruli morsomt detta her... NEI!!! HAR LYST Å FINNE RUBY NÅ!!!!!

:mad:

Lenke til kommentar

Det er veldig rart, for blant alle de menneskene som har fått seg HL2 så ser det ut som INGEN har funnet ruby enda, så vis henne er i spillet(begynner å tvile litt på det) så må hun være gjemt et sinnsykt godt sted, jeg kan egentlig ikke skjønne hvordan ikke en eneste menneske kan ha funnet ruby enda :-/

Lenke til kommentar

det er virker som det er jug da

 

 

i can tell you i'm pretty much positive she isn't anywhere in the game. i've browsed nearly all the models and textures with gcfscape and Hammer (uncompressed the hl2files and put it in the sdk) and she is nowhere to be seen, and i would be very much surprised that she's included only in Norwegian versions :S

 

this a hoax

 

 

Men vi kunne jo lagd en avtale her da , vi kunne tatt hver vår del av hl2 og gjennomsøkt 100%, så er vi sikre på om hun er med i spillet eller ikke!

Jeg feks kan godt påta meg feks "We don't go to Ravenholm/felle byen"

Endret av redflame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...