Gå til innhold

Half-Life: Ja, hva sier dere etter første dagen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja syns de kunne hatt vanlig install jeg men men..ikke hatt noen problemer jeg, digger spillet utrolig :w00t::dribble::thumbup::yes:

men en ting, jeg har prøvd den betaen og der var det deler av den combine hovedkvarteret (skyskraperen) som gikk opp og ned, det syns jeg så fett ut! men i ferdige versjonen ser det ikke ut til å være sånn.. :hmm:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

beklager off topic men: jeg har et ''stort'' problem, for når jeg prøver å spille hl2, klikker maskinen etter noen minutter..... er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få spillt det?

 

edit: på egenskaper for hl2 står det at jeg har lastet ned 100% men at jeg trenger en update, står det det hos dere også?

Endret av morgus
Lenke til kommentar

Synes det er utrolig bra.

Så bra at jeg må dra en klisjè

Half-Life 2 :love:

 

Grafikken er utrolig bra

Gameplay'et er veldig variert og spennede

Half-Life følelsen er til stede

hva mer kan man ønske seg?

 

Synes også steam er kjempe bra. Hadde absolutt ingen problemer med å aktivere det.

Endret av andash
Lenke til kommentar

Virkelig spennende og imponerende!

 

Men det er en del bugs i fysikken, mye sånne standard-feil som det er i mange andre spill. Dette burde da Valve ha gjort noe med.

 

Har kommet godt uti det water boat-brettet, og håper jeg er ferdig med det snart. Det er for kjipt å bare suse av gårde med den båten uten å ha tid til å "lukte på blomstene".

Lenke til kommentar

Hehe..

 

Stod opp klokka 12:00, begynte å spille.

Nå er klokka snart 02:00 å jeg har komt igjennom spillet på normal.

 

Brukte vel rundt om 11-12 timer på det.

 

Men fy flate de timene gikk raskt!

 

Ble imponert fra start til slutt!

 

Gleder meg til å se andre spill som kommer ut med source motoren!! :love:

 

(enden av spillet kunne godt vert laget mer utfordrene, eneste minuset mitt)

Lenke til kommentar

Synes dagen har vært veldig fin. HL2 imponerte på alle punkter untatt ytelsesmessig. Hadde virkelig håpet de kunne fikse den elendige ytelsen enkelte 6800 og xt800 eiere får i CS:S, men neida.

 

Men jeg har til tross for en god del fps dropper spillt veldig mye. Skal spille mye i morgen også. Har nemlig fri :p

Lenke til kommentar

Jepp.. HL2 var konge :yes: gfx'en var nydelig å se på-- spesielt refleksjonene på våpnet :D fysikken var også VELDIG bra.. å ikke minst.. RAGDOLL'en på HL2 er KONGE.. når du blir skutt på ordentlig så kollapser du( faller om), som de faktisk gjør på HL2, i motsettning til FarCry osv, der de liksom flyger litt først på en måte......

 

 

HL2: :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...