Gå til innhold

Hva vil DU ha til forum v.3.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg kunne tenke meg er at man slipper edit-meldingen hvis man redigerer innlegget innen for eksempel 5 minutter. Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg har "Edited by.."-meldingen på halvparten av innleggene mine, fordi jeg retter opp en skrivefeil, bbcode-tag osv.

 

Egentlig et generelt ønske, ikke noe spesielt i forbindelse med IPB 2. Tenkte at det ikke var nødvendig å opprette ny tråd for en såpass liten ting.

Lenke til kommentar

1. Overklokkings desigen skal bli slik det en gang var. Før admins lekte to-og-femti-plukk-up med forum kategoriene.

2. Muligheten til å fjerne innlegg fra "mine innlegg"

3. "mine favoritter" Hvor mang kan abonere på enkelt tråder.

4. Mulighet til å få de stickys man vil under mine innlegg.

Lenke til kommentar

QUOTE (Natrium @ 22/02/2005 : 23:46)
2. Muligheten til å fjerne innlegg fra "mine innlegg"
4. Mulighet til å få de stickys man vil under mine innlegg.

QUOTE (bhsand @ 22/02/2005 : 00:09)
QUOTE (johnj @ 21/02/2005 : 21:47)
Med forbehold om at det har blitt nevnt før i tråden: Ønsker at også stickyene vises under "Mine innlegg".

Eventuelt at det blir en mer avansert funksjon i det hele tatt. Slik at hvis det er noen poster man ikke er interessert i lengre, kan man fjerne dem fra "Mine innlegg". Og også at man kan velge om stickys skal vises der.

 

:roll:

Lenke til kommentar

QUOTE (bhsand @ 23/02/2005 : 00:43)
QUOTE (Natrium @ 22/02/2005 : 23:46)
2. Muligheten til å fjerne innlegg fra "mine innlegg"
4. Mulighet til å få de stickys man vil under mine innlegg.

QUOTE (bhsand @ 22/02/2005 : 00:09)
QUOTE (johnj @ 21/02/2005 : 21:47)
Med forbehold om at det har blitt nevnt før i tråden: Ønsker at også stickyene vises under "Mine innlegg".

Eventuelt at det blir en mer avansert funksjon i det hele tatt. Slik at hvis det er noen poster man ikke er interessert i lengre, kan man fjerne dem fra "Mine innlegg". Og også at man kan velge om stickys skal vises der.

 

:roll:

Skal jeg lese 15 sider får å finne om det har blit nevnt før? :shrug:

Lenke til kommentar

Jeg savner å kunne søke innen en tråd man leser på akkurat der og da.

 

Noen tråder er jo 100 sider lange, og det hadde vært greit å kunne søke etter ord i den tråden, og så hopper man til de(n) siden(e) der det står i stedet for å bla gjennom alle sidene.

 

 

Når man bruker søkefunksjonen nå:

 

Man kan vise som "emner", men da kommer bare tråden opp, ikke siden(e) som har søkeordet.

 

Man kan vise som "innlegg", men da forsvinner sammenhengen i tråden. Derfra linkes det videre til hele tråden, ikke de bestemte sidene som inneholder ord(ene).

 

Jeg vil ha en knapp med "Søk i denne tråden" :)

Lenke til kommentar

Si at du vil sitere en webside og angi hvor du har sitatet fra. Slik det er nå, vil det bli noe slikt:

[quote]sitat[/quote]
Kilde: [url=X]X[/url]

Jeg vil at det skal være mulig å ha en URL-tag inni QUOTE-tagen! Eventuelt ha en egen "quote-link"-tag. Da blir det hele litt mer stilfullt ... ;)

Lenke til kommentar

Det hadde vært bra hvis moderatorene kunne midlertidig stenge tråder med dårlig emnetittel eller dårlig formulering til feilen var rettet opp(edit-funksjonen burde jo virke) av trådstarter. Det kunne hindret at man fikk flere poster med samme problem.

 

ellers ser jeg folk mener at det skal bli nytt skinn. det er greit, så lenge man har muligheten til å velge mellom flere. kan man ikke det her også? mener jeg har sett det.

 

Er sterkt imot flytting og stenging av egne tråder og bilder i signatur.

 

Bør kanskje være et lett tilgjengelig "usikker på hvor den skal postes" forum,(måtte blitt besøkt regelmessig av moderatore som flyttt de til riktig forum), så man slipper de ungene som poster samme tråd i to forskjellige forum eller folk som poster i feil forum.

 

Ellers ser det greit ut

Lenke til kommentar

Ja til at det ikke blir skrevet "innlegget er redigert...." hvis du endrer på ting i et tidsrom på 5 minutter etter at du posta innlegget,

og ja til automatisk avhuking i spor denne meldingen,

eller at det står "IKKE spor denne meldingen"!

 

Men selv om dere ikke vet når det hele går i orden går det vel ann

å si hva som kommer med?

 

TSP :)

Lenke til kommentar

QUOTE (notalive @ 25/02/2005 : 23:37)
Kunne tenkt meg en funksjon for å kunne fortsette å lese en tåd jeg allerede har lest en del sider i, litt kjedelig å måtte bla 70 sider for å komme til den jeg er i, snekkerns worklog for eksempel(  :thumbup: ) tar sin tid å bla gjennom alle sidene

Hva tror du linken som er over selve tråden er for noe? Den heter Gå til det første uleste innlegget.

Lenke til kommentar

En ting som virkelig irriterer meg er at når jeg ikke velger å aktivere signatur i et innlegg og så redigerer innlegget etter å ha postet det, ja så er alikevel haket av for "Aktiver signatur" (jeg har "Aktiver signatur" som standard selvsagt). Det mest logiske hadde vært at "Aktiver signatur" ikke var haket av mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...