Gå til innhold

Hva vil DU ha til forum v.3.0


Anbefalte innlegg

QUOTE (notalive @ 25/02/2005 : 23:37)
Kunne tenkt meg en funksjon for å kunne fortsette å lese en tåd jeg allerede har lest en del sider i, litt kjedelig å måtte bla 70 sider for å komme til den jeg er i, snekkerns worklog for eksempel( :thumbup: ) tar sin tid å bla gjennom alle sidene

Mener du en slags bokmerkefunksjon (du kunne ha setti et "merke" (ved å

trykke på en bokmerke knapp) også senere kan du trykke på en ekstra bokmerkelink, (som bare du kan se) utafor tråden og når du trykker på den kommer du til innlegget der du hadde satt et bokmerke)

 

Om dette ikke er riktig syns jeg hvertfall det var en god ide :yes:

 

TSP :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (The Strategy-player @ 28/02/2005 : 16:06)
QUOTE (notalive @ 25/02/2005 : 23:37)
Kunne tenkt meg en funksjon for å kunne fortsette å lese en tåd jeg allerede har lest en del sider i, litt kjedelig å måtte bla 70 sider for å komme til den jeg er i, snekkerns worklog for eksempel(  :thumbup: ) tar sin tid å bla gjennom alle sidene

Mener du en slags bokmerkefunksjon (du kunne ha setti et "merke" (ved å

trykke på en bokmerke knapp) også senere kan du trykke på en ekstra bokmerkelink, (som bare du kan se) utafor tråden og når du trykker på den kommer du til innlegget der du hadde satt et bokmerke)

 

Om dette ikke er riktig syns jeg hvertfall det var en god ide :yes:

 

TSP :cool:

Bokmerkefunksjon var det jeg mente ja, tror ikke det ville vært så dumt

Lenke til kommentar

Kunne vore fint med ein varsel på epost som fungerte.

Blir jo spamma ihjel no.

 

QUOTE
Det kan være flere nye innlegg i denne tråden, men kun èn e-post blir utsendt pr. besøk for hver tråd du har abonnert på.
Dette for å hindre oppfylling av innboksen på e-posten din.

 

Nei! det kan ikkje det, for det blir sendt ut ein epost pr innlegg som blir lagt til.

- Nei, eg besøker ikkje tråden.

 

- Og ja, det fungerer til tider meget bra, men på enkelte poster skjerer det seg totalt.

 

Også kvifor er det 1 2 3 også SISTE? på lista over innlegg

Kvifor ikkje 1 2 3 og neste? (altså side nr 4)

eller kvifor ikkje liste opp alle sidene i ein tråd nederst?

Lenke til kommentar

QUOTE (Cornel @ 06/03/2005 : 18:20)
Også kvifor er det 1 2 3 også SISTE? på lista over innlegg
Kvifor ikkje 1 2 3 og neste? (altså side nr 4)

Mener du at man måtte ha trykket hundrevis av ganger for å komme seg til siste innlegg i en tråd med over 4000 innlegg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...