Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

Hvordan kommer jeg opp på platået over her? Har vært i en kontainer å sprengt opp døra for å komme rundt, men jeg kommer ikke videre vis jeg hopper på hoppet jeg står på nå...

Ehh... ta litt større fart du.

Jada, jeg kommer over hoppet og inn i et rør, men ikke videre fra andre siden av røret.

 

Ser det står en supplybox oppå platået på bildet så jeg tenkte at jeg måtte opp der å gjøre noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig "the zombie" og jeg står fast på samme sted. Jeg har i allefall skutt ned de to striderene og nå løper jag bare rundt i ruinene og leter etter en dør eller noe sånn som gjør at jeg kan komme meg videre. Aner ikke hvor jeg skal.????

 

HL2 skulle hatt et sånt kompass eller map som det er i batlefield og lignende. Da hadde det ikke vert så frustrerende. Man har jo lyst til å spille men å gå og lete hele tiden blir bare frustrerende

I allefall. Her står altså jeg fast.ø Noen som gidder å hjelpe meg videre?

post-169-1101573930_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg fant noen stålbjelker som jeg kunne gå på for så å hoppe ned på veien ved siden av bygningen.

Nå står jeg og titter ned på en greie som griller noen beholdere. Jeg har prøvd å hoppe ned på den greia men dør. Så har jeg prøvd å hoppe over på den andre sida.... men dør... osv.......

post-169-1101578865_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Sitter fast i Ravenholm, har kommet nesten til slutten tror jeg. Har kommet til en plass hvor det kommer masse folk med headcrabs. Det er ett hus til høyre for meg, i andre etage så er det en spake, og da kommer det noe på en wire som stopper midt over den gata jeg kom i fra. Hvor skal jeg vider her? :hmm:

 

PS: går jeg litt forbi det huset med spaken, så kommer det en fyr med masse svarte headcrabs som han kaster på meg.

 

PS2: jeg er nærmest tom for ammo også, hvordan skal jeg få tatt fyren med headcrabsene, eller få ta i ekstra med ammo ??

Lenke til kommentar
Sitter fast i Ravenholm, har kommet nesten til slutten tror jeg. Har kommet til en plass hvor det kommer masse folk med headcrabs. Det er ett hus til høyre for meg, i andre etage så er det en spake, og da kommer det noe på en wire som stopper midt over den gata jeg kom i fra. Hvor skal jeg vider her? :hmm:

 

PS: går jeg litt forbi det huset med spaken, så kommer det en fyr med masse svarte headcrabs som han kaster på meg.

 

PS2: jeg er nærmest tom for ammo også, hvordan skal jeg få tatt fyren med headcrabsene, eller få ta i ekstra med ammo ??

beste tips jeg kan gi er å begynne ravenholm på nytt og ikke bruke et eneste skudd.

 

Må ha bilde for å hjelpe deg desverre, er ikke helt med.

 

offtopic, max 4 linjer i signatur.

Lenke til kommentar
Jeg fant noen stålbjelker som jeg kunne gå på for så å hoppe ned på veien ved siden av bygningen.

Nå står jeg og titter ned på en greie som griller noen beholdere. Jeg har prøvd å hoppe ned på den greia men dør. Så har jeg prøvd å hoppe over på den andre sida.... men dør... osv.......

Du ser sikkert at noen av beholderne ikke går gjennom denne greia som "griller", men går i en motsatt vei. Da går du ut på broa og trykker "Use-knappen" mot den siden beholderen åpner seg på. Da vil få oppleve en liten "sightseeing". :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Sitter fast i Ravenholm, har kommet nesten til slutten tror jeg. Har kommet til en plass hvor det kommer masse folk med headcrabs. Det er ett hus til høyre for meg, i andre etage så er det en spake, og da kommer det noe på en wire som stopper midt over den gata jeg kom i fra. Hvor skal jeg vider her?  :hmm:

 

PS: går jeg litt forbi det huset med spaken, så kommer det en fyr med masse svarte headcrabs som han kaster på meg.

 

PS2: jeg er nærmest tom for ammo også, hvordan skal jeg få tatt fyren med headcrabsene, eller få ta i ekstra med ammo ??

beste tips jeg kan gi er å begynne ravenholm på nytt og ikke bruke et eneste skudd.

 

Må ha bilde for å hjelpe deg desverre, er ikke helt med.

 

offtopic, max 4 linjer i signatur.

Har ikke peiling på hvordan jeg tar bilder, og mindre hvordan jeg poster dem her :no:

Lenke til kommentar
Sitter fast i Ravenholm, har kommet nesten til slutten tror jeg. Har kommet til en plass hvor det kommer masse folk med headcrabs. Det er ett hus til høyre for meg, i andre etage så er det en spake, og da kommer det noe på en wire som stopper midt over den gata jeg kom i fra. Hvor skal jeg vider her?  :hmm:

 

PS: går jeg litt forbi det huset med spaken, så kommer det en fyr med masse svarte headcrabs som han kaster på meg.

 

PS2: jeg er nærmest tom for ammo også, hvordan skal jeg få tatt fyren med headcrabsene, eller få ta i ekstra med ammo ??

beste tips jeg kan gi er å begynne ravenholm på nytt og ikke bruke et eneste skudd.

 

Må ha bilde for å hjelpe deg desverre, er ikke helt med.

 

offtopic, max 4 linjer i signatur.

Har ikke peiling på hvordan jeg tar bilder, og mindre hvordan jeg poster dem her :no:

Trykk F5-tasten (over 6-tasten). Du finner bildene, tar mitt tilfelle som eksempel, "D:\Spill\Valve\SteamApps\guezz\half-life 2\hl2\screenshots"

 

Edit: For treg...

Endret av guezz
Lenke til kommentar
Sitter fast i Ravenholm, har kommet nesten til slutten tror jeg. Har kommet til en plass hvor det kommer masse folk med headcrabs. Det er ett hus til høyre for meg, i andre etage så er det en spake, og da kommer det noe på en wire som stopper midt over den gata jeg kom i fra. Hvor skal jeg vider her?  :hmm:

 

PS: går jeg litt forbi det huset med spaken, så kommer det en fyr med masse svarte headcrabs som han kaster på meg.

 

PS2: jeg er nærmest tom for ammo også, hvordan skal jeg få tatt fyren med headcrabsene, eller få ta i ekstra med ammo ??

beste tips jeg kan gi er å begynne ravenholm på nytt og ikke bruke et eneste skudd.

 

Må ha bilde for å hjelpe deg desverre, er ikke helt med.

 

offtopic, max 4 linjer i signatur.

Et annet hint er vel å bruke gravity-gun? :)

Lenke til kommentar
Sitter fast i Ravenholm, har kommet nesten til slutten tror jeg. Har kommet til en plass hvor det kommer masse folk med headcrabs. Det er ett hus til høyre for meg, i andre etage så er det en spake, og da kommer det noe på en wire som stopper midt over den gata jeg kom i fra. Hvor skal jeg vider her?  :hmm:

 

PS: går jeg litt forbi det huset med spaken, så kommer det en fyr med masse svarte headcrabs som han kaster på meg.

 

PS2: jeg er nærmest tom for ammo også, hvordan skal jeg få tatt fyren med headcrabsene, eller få ta i ekstra med ammo ??

beste tips jeg kan gi er å begynne ravenholm på nytt og ikke bruke et eneste skudd.

 

Må ha bilde for å hjelpe deg desverre, er ikke helt med.

 

offtopic, max 4 linjer i signatur.

Et annet hint er vel å bruke gravity-gun? :)

sa at han ikke skulle bruke skudd...

man KASTER ting med grav gun :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...