Gå til innhold

Når fikk du skjegg første gang?

Nicklas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte så smått å få dun i 9. klasse, men gadd ikke ta det.

Det "skjegget" jeg får nå vokser ganske sakte, og det er ikke så mørkt, men det er ganske stritt, så jeg kaller det skjegg. Tar det ivertfall regelmessig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har en finfin mellomting mellom dun og skjegg med overvekt av skjegg, vil jeg si. :p Går i 10-ende, slik som deg, og må høvle det regelmessig. Ca. annenhver dag, vil jeg tro.

Endret av Purify
Skrevet

"Skjegget" mitt er helt teit. På den ene siden kan jeg få skikkelig kinnskjegg. På den andre har jeg MYE mindre. På den "begrodde" siden går hårene bakover mot øret, på den andre siden går de rett ned. :shrug: Skjegg er noe dritt før det er skikkelig utviklet...

Skrevet

Skikkelig skjegg fikk jeg først da jeg runda 20.

Hadde kinnskjegg da jeg var 16-17 husker jeg.

Så helt forferdelig ut, men den gangen synes det var tøft. :!:

Skrevet

Apropos skjegg.. Hvilken barbermaskin er den beste, erfaringsmessig? Har holdt meg til høvelen nå, men vurderer å kjøpe maskin. Så testen til TV2 hjelper deg, hvor Philips Coolskin ble testvinner. Noen synspunkter?

Skrevet (endret)

Hehe, hvis noen her begynte å virkelig barbere seg i 8 så er det veldig tidlig syns jeg! Jeg er selv nå 17 1/2 og har langt ifra ordentlig skjeggvekst.. Barbering må nok skje en gang i blandt, men jeg har generelt lite hårvekst på kroppen.. Stolt av det :w00t: Jo tidligere man får skjegg og ser "gammel" ut som ung, desto fortere får dere grått hår og ser gamle ut når dere ikke vil se gamle ut lenger :p

Endret av Dr.X
Skrevet
Jeg skal ha skjegg nå, har ikke barbert meg på 2 uker! :w00t::w00t:

Drev å tenkte jeg skulle spare til nyåret jeg ca. Kunne ha blitt en ekte julenisse, men vi får se..

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg går i 3. og har ikke skjegg. Kunne nok fått litt om jeg hadde spart, men det hadde bare sett dumt ut.

Skrevet (endret)

Er 23 år og har meget lite (og treg) skjeggvekst. Broren min på 20 har også fint lite skjegg. Mangler nok et eller annet "skjegghormon" :hmm: Glatt som en barnerumpe :p

Endret av Spaz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...