Gå til innhold

Post dine Half-Life 2-skjermbilder! *spoilers*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er dette grunn til å le?

Se hvor lavt jeg havna på rankingen? :!:

Det er ihvertfall ikke fordi at HalfLife samarbeider/blir sponsa _litt_ med Ati eller? :ermm:

Jeg har jo så og si bedre Pc enn dette. Bortsett fra skjrmkortet som ligger litt over men det er ikke mye.

*LER*

Prosessoren trekker mye ned.

Skrevet

Ganske tøft at vi ser g-man rundt om i spelet. Syns eg såg han på den overvakingsskjermen i starten og då eg køyrde med båt mellom nokre hus. Men at det var han som var på demningen tenkte eg ikkje over. Eg trudde det berre var ein combine som forsvann rundt hjørnet. Men eg er litt skuffa over ytelsen, eg har 2,66ghz, 512 ddr ram, og 6800gt. Eg må køyre alt på medium eller low, og 600*800 for å ungå den verste hakkinga :no:

Trur det er ram'en som gjer det, kva trur de?

Skrevet
Ganske tøft at vi ser g-man rundt om i spelet. Syns eg såg han på den overvakingsskjermen i starten og då eg køyrde med båt mellom nokre hus. Men at det var han som var på demningen tenkte eg ikkje over. Eg trudde det berre var ein combine som forsvann rundt hjørnet. Men eg er litt skuffa over ytelsen, eg har 2,66ghz, 512 ddr ram, og 6800gt. Eg må køyre alt på medium eller low, og 600*800 for å ungå den verste hakkinga :no:

Trur det er ram'en som gjer det, kva trur de?

Da er det noe seriøøøøøst galt. Du skal fint ha alt på high bortsett fra refleksjoner og 1024*768 med den hardwaren. Jeg har et ti4200/768mb/2.70Ghz og kjører med nevnte innstillinger! Da skal da du klare det med et 6800gt!!!! (selv om du har litt mindre ram...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...