Gå til innhold

Dørvakter - Dritsekker hele gjengen?


Ø.B.

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ja.

 

Med ei gong ein person blir dørvakt går IQen ned med ca 50%.

Sjøl hadde eg ei gjesteopptreden som dørvakt tidlegare i år. Då kom det inn 4 jenter som såg litt nykonfirmerte ut. Eg ba om legg og det viste seg at dei var født i 1985. Etter litt kjapp hoderegning kom eg til at dei var ca 17 år :!: . Noko dei protesterte kraftig på, naturligvis. Etter litt fram og tilbake måtte mobilkalkulatoren fram. Faen - tabbe

 

Ok, alle dørvaktene er jo eplekjekke, men det burde kun vere eit problem for folk med altfor kort lunte i utgangspunktet. Dessverre er det ikkje alltid slik. Eg veit om ein som fekk skambank av dørvaktane på Sc.... i Bergen fordi han gjekk i joggesko. Kan tenka meg at han var frekk i kjeften, men likevel . . .

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
De fleste dørvaktene jeg har møtt har vært riktig hyggelige. Men så har jeg vanligvis en veldig vennlig innstilling til de også da, noe de merker.

9267782[/snapback]

 

Instillingen teller mye. Jobber som dørvakt iblant, og må si at instillingen hos kunden teller veldig mye. Møter jeg en hyggelig person, er jeg hyggelig tilbake. Møter jeg noen som skjeller meg ut, føler jeg fint lite for å slippe ham/henne inn.

 

De fleste jeg har truffet på er hyggelige da, har ikke hatt så mange dårlige opplevelser med kunder egentlig. Et par som har fått i seg litt for mye, men de er greie å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...