Gå til innhold

Dørvakter - Dritsekker hele gjengen?


Ø.B.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også stort sett bare posetive erfaringer med dørvakter. Men det er klart der er noen av den typen som tror de er noe fordi de har uniform. Akkurat som politiet. Er alltid noen av de også som tror de er noe p.g.a uniformen. Latterlig spør du meg.

Å til deg som nevnte respekt:

 

Respekt er ikke noe man automatisk får, det er noe man gjør seg fortjent til.

 

Mange kamerater av meg som har hatt problemer med både dørvakter å bråk på byen. Kan være at jeg er litt stor "fysisk"som gjør jeg går klar. Er ca 1.95 høy å veier drøye 100kg. Vi sjekket det opp blandt kammeratgjengen vår for noen år siden, å det viste seg faktisk at de av oss som er litt store (over 1.90 å 90kg) stort sett er i mye mindre bråk enn de som f.eks er 1.75 å veier 70kg. Har funnet ut av grunnen ofte er at der er visse folk som går på byen å ser etter bråk. Disse gidder stort sett ikke bråke på seg de største, for da er sjangsen endel større for å få deng selv.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
hater generellt dørvakter

Hvor mye hater du de etter at de redder livet ditt når en boler nettopp har knust et glass i trynet ditt og skal til å gjøre jobben ferdig helt uten grunn? Er faktisk en grunn til at de er der, for å ivareta sikkerheten din når du er for full til å gjøre det selv. At det finn råtne epler er synd, men slik er det i alle andre jobbsituasjoner osv ellers i verden og. Ikke engang presteyrket slipper unna det :\

Lenke til kommentar

stått litt på studentpuben her, men ikke no mye. Men grunnen til at jeg sa hva jeg sa og mener det jeg mener er at jeg har sett slike ting det skje på en plass der det ikke var vakter. Og mye av det som jeg så der oppigjennom kunne lett vært unngått hadde det vært noen der som fikk kontroll over det.

 

Etter jeg selv prøvde å stå skjønnte jeg en ting. Når jeg selv drar på fylla snakker jeg og møter en brøkdel av de som er innom den plassen i løpet av en kveld. Og jeg klarer utrolig nok å ungå å treffe på de som vil ha bråk. Og de finns fant jeg ut. Når du står noen kvelder i døra vil du se og snakke med stortsett alle som går inn og ut og hver kveld kommer det noen som er for fulle og har en agresiv holdning, noen som rett og seltt bare vil ha bråk osv. Er ikke mange, svært få igrunn men alltid et par. Disse klarer nesten alltid å havne opp i en krangel, noe som kan bli alvorlig for noen om ikke noen kommer og bryter imellom. Så selv om du ikke har møtt de enda kan dagen fort komme. Så hvis du drar alle vakter over en kam og har trylla dem vekk, hva gjør du da?

Lenke til kommentar

Seff kan alle ha en dårlig dag, men er du dørvakt bør du ikke vise det i døra mener jeg. Personlig mener jeg det er best å være hyggelig mot kundene. Sålenge jeg er hyggelig mot dem er de somregel hyggelig tilbake. Slik det bør være syns jeg. Liker heller ikke å treffe på en sur svær broiler i døra som er frekk og ser på deg med et blikk som sier du skal dø. Da blir jeg surtilbake, så derfor kommer jeg aldri prøve den taktikken. (Ikke at jeg klarer leke svær broiler men :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...