Gå til innhold

Dørvakter - Dritsekker hele gjengen?


Ø.B.

Anbefalte innlegg

Dørvakter er egentlig helt ok, så lenge man kan vise at man er 18 år, osv. ;)

3071187[/snapback]

 

Ja, men er ikke mi feil at mitt bank-kort er fra da jeg var mye mindre og ikke ligner noe på det bildet! argh, men etter mye krangling og opramsing av omtrent samtlige nr som står på kortet slipper jeg tilslutt inn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men da må jeg ta nytt passbilde og det koster penger! :p

 

Kanskje kan dørvakter være urettferdige, men det er vel ikke alltid like lett å se hva som faktisk foregår...

 

Jeg ble selv kasta inn i vinduet så både jeg og alle som fikk det med meg trudde jeg skulle gå rett gjennom, heldigvis ble det bare tidenes smell og jeg datt i bakken som en slapp fisk.. Det endte da med at jeg ble utestengt resten av kvelden mens han som kasta meg gikk rett inn igjen, må inrømme at jeg var passe forbanna da...

Lenke til kommentar

vakt på utested er kanskje en av di verste jobbene som finnes. vist du føler deg dårlig behandlet av en dør vakt så er det sikkert for at det er fult av folk som oppfører seg som jævla drittseker ovenfor han der. I alle yrker møter man kjipe folk, men dørvakter møter dem fulle og det er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Mannen til kusinen min har jobbet mye som dørvakt. Han er svær, men han er i tillegg verdens største kosebamse. Tror det finnes mange av dem å  ;)

9261307[/snapback]

De fleste sværingene er kosebamser.

 

Alle banker gjør dette gratis.

9276684[/snapback]

Det er ikke sant.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Litt mer ot, fikk nytt bankkort i posten mitt gamle hadde gått ut... Nå bør jeg komme inn uten problemer...

 

 

Men jeg har egentlig mest posetive episoder, var en gang jeg og noen kompiser fikk for oss at å knuse ølglass i hue var kos.. (jeg skylder så absolutt på alkoholen) det endte med at han kom bort til meg, du kan du bli med meg ut en tur for å slå av en prat...Vi går, han sier vennelig du skjønner at du ikke kan gjøre sånn uten at det får følger jeg sier ja, og dermed var jeg utestengt resten av kvelden... ( halvtimen som var igjen)

Lenke til kommentar

Men jeg har egentlig mest posetive episoder, var en gang jeg og noen kompiser fikk for oss at å knuse ølglass i hue var kos.. (jeg skylder så absolutt på alkoholen) det endte med at han kom bort til meg, du kan du bli med meg ut en tur for å slå av en prat...Vi går, han sier vennelig du skjønner at du ikke kan gjøre sånn uten at det får følger jeg sier ja, og dermed var jeg utestengt resten av kvelden... ( halvtimen som var igjen)

9282444[/snapback]

 

Du knuste med vilje utestedets glass, som koster en del. Overrasker det deg at du ble utestengt?

Lenke til kommentar
Nei, jeg bare skriver under på at alle dørvakter ikke er idioter..

 

Han spurte om jeg kunne bli med, tok ikke tak i meg og dro meg opp trappa og kasta meg til helvette ut...

 

:)

9284643[/snapback]

 

Ah, sånn sett ja. Ja, det er slik at om man er hyggelig mot noen, er personen som regel hyggelig tilbake. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Ja, men da må jeg ta nytt passbilde og det koster penger! :p

 

Kanskje kan dørvakter være urettferdige, men det er vel ikke alltid like lett å se hva som faktisk foregår...

 

Jeg ble selv kasta inn i vinduet så både jeg og alle som fikk det med meg trudde jeg skulle gå rett gjennom, heldigvis ble det bare tidenes smell og jeg datt i bakken som en slapp fisk.. Det endte da med at jeg ble utestengt resten av kvelden mens han som kasta meg gikk rett inn igjen, må inrømme at jeg var passe forbanna da...

 

hvis du ikke har penger til nytt bilde og bankort så har du vel strengt tatt lite på et utested å gjøre. Utesteder lever faktisk av å selge deg saker og ting. (alkohol)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...