Gå til innhold

Hw.no - GetTogether (Stort LAN-party!)


Anbefalte innlegg

Når det gjelder aldersgrense så slipper vi vel inn de som vil, men de yngste må ha underskrift fra foresatte. Vi tror mer på å opprettholde seriøsiteten ved å ha et godt LAN med nok folk som følger opp, enn ved å sperre ute folk av aldersgrunner.

 

Veritas: Hva slags compoer har du lyst på da?

 

Når det gjelder artikkel på hw.no så venter vi til vi har avklart litt mer med tanke på lokaler og slikt.

 

Og folkens, husk [email protected] for påmelding til crew!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ang. plass kan vel kanskje fornebu brukes. er vel kanskje litt overdimensjonert, men jo større jo bedre :)

 

EDIT:

en hangar altså. TG skulle vel kanskje gjøre det i 04, men så skreiv dem avtale for 4 år til i vikingskipet. tror dem har bilder fra en eventuell hangar på ftp.gathering.org

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar

ang. strøm er det vel best å og heller la bautas rigge opp utstyr etc.

Var vel dem som fiksa det på OL. tror ikke dem er så utrolig stive på prisen sin heller.

 

ellers er valhall et bra sted å ha det egentlig, siden det på den tiden har blitt brukt minst 2 ganger tidligere til et slikt event og brannvesenet veit mye mer om det enn tidligere.

eneste minuset med valhall er vel alle de platene som må leges ut på forhånd, fikk litt hetta når jeg tenke på stakkarene som hadde sliti med de.

ellers er valhall veldig stort for 1K stykker da.

 

EDIT:

hvorfor kommer ikke "Annonsering"-tråder i "Mine innlegg" selv om man poster der? er litt leit å måtte finne frem denne tråden, vært mye lettere om man kunne se den i "Mine innlegg"

 

Ueland, fiks! :p

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar

OsloLan brukte jo vallhall, men det er jo mange lokaler som kan benyttes...

Finnes jo en del idretsanlegg som har gått med plass, og mulighet for strøm

vi er 10% av OsloLan`s størrelse...

 

ang. strøm er det vel best å og heller la bautas rigge opp utstyr etc.

Fordi? Det er ikke all verdens jobb å få opp for 500 personer, OL er jo tross alt "litt" større :)

 

 

eneste minuset med valhall er vel alle de platene som må leges ut på forhånd,

de platene er hva for noe?

Lenke til kommentar

alle medlemene har nok ikke lyst/tid/penger/mulighet til å komme, så jeg tror 512 er et bra sted å starte.

 

jeg PM'et Ueland om det med Annonsetråder og mine innlegg, han sa det var fordi da ville dem alltid ligge øverst, det ville vært plagsomt. mulig dette blir løst ved overgang til neste versjon.

 

ville vel vært høl i huet å ikke ha case compo på HWLAN, da utrolig mange her har utrolig bra modda PC'r, både fra ferdig kasse og fra scratch. blir nok bedre enn bidragene på OL (Dog var koffe's er ganske bra, samt 3 til. resten var raidmax)

Lenke til kommentar

JA vi skal ha casemod compo. Det er det ingen tvil om, så det kan dere bare begynne og tenke på om dere vil :)

 

Og JA vi er litt påvirket av det binære tallsystemet. (Vi er tross alt nerder og jobber med nerde jobb så da må vi jo nesten oppføre oss litt nerdete og)

 

Og vi har ikke valgt 512 fordi vi ikke trur vi klarer å fylle 1024 eller 2048, tror det hadde gått fint og. Men vi må begynne en plass, få inn litt rutiner og erfaringer, selv om vi og sikkert mange som blir med i crewet har noe lan arrangør erfaring så er vi ikke så drevne. Og da er det fint og ikke ta seg vann over hodet, derfor 512, fin plass å starte.

 

Tror nok at hotell fort vil bli ganske dyrt om man skal ha et stk stoooort konferanse rom samt flere mindre saler for foredrag, kino, sove og chillout. Om det i hele tatt er noe hotell i byen som har noe stort nok, noe jeg tviler litt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...