Gå til innhold

Hw.no - GetTogether (Stort LAN-party!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som tidligere nevnt er dato ikke 100% fastsatt, men ganske sannsynlig.

Grunnen til at vi tar det såpass tidlig er at det nok vil passe bedre for flere at man tar det så snart skolen er over. Vi har plukket denne datoen etter når osloskolene avsluttes for året (videregående).

 

kennethdammyr: Forhåndsbestilling må nok ventes litt med :) Angående hva som er aktuelt på kamera fronten så bare sender du en mail til [email protected] og sier hva du kunne tenke deg å gjøre og hva du har av relevant kunnskap/utdanning/erfaring så får vi se hva det blir til. Det kan hende at vi har glemt ett eller annet kult som kan gjøres.

Det er en god stund til juni tross alt :)

Lenke til kommentar
kennethdammyr: Forhåndsbestilling må nok ventes litt med :) Angående hva som er aktuelt på kamera fronten så bare sender du en mail til [email protected] og sier hva du kunne tenke deg å gjøre og hva du har av relevant kunnskap/utdanning/erfaring så får vi se hva det blir til. Det kan hende at vi har glemt ett eller annet kult som kan gjøres.

Det er en god stund til juni tross alt :)

Har sendt mail. :thumbup:

Lenke til kommentar
Som tidligere nevnt er dato ikke 100% fastsatt, men ganske sannsynlig.

Grunnen til at vi tar det såpass tidlig er at det nok vil passe bedre for flere at man tar det så snart skolen er over. Vi har plukket denne datoen etter når osloskolene avsluttes for året (videregående).

Sett opp noen datoer og ta en stor avstemning da, med forsideoppslag her på hw.no/gamer.no. Da ser man jo lett hvilken dato som passer best for folk flest :)

Lenke til kommentar
EDIT: 512 plasser høres ikke så mange ut(er ganske mange medlemmer på forumet :whistle: ), men det er kanskje nok, med tanke på at ikke alle kan, beliggenhet etc...

Nei det er kanskje ikke så veldig mange sammenlignet med TG og andre store lan.

Men en plass må vi jo begynne, og vi ønsker ikke å ta oss vann over hodet allerede på første runde :)

Lenke til kommentar
Jeg kommer selvfølgelig på HWLAN.

 

jeg har erfaring som crew fra flere småLAN's (hw.no reklamerer for et jeg er med på nå, SubnetLAN) både oppsett av nettverk og strøm.

om det er slike som meg dere er ute etter, stiller jeg mye mer enn gjerne opp som crew på HWLAN.

Som du ser har vi behov for litt av hvert, er bare å sende mail til [email protected] med din crew "søknad". Jo flere som vil være med jo bedre sjanse er det for å få de rette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...