Gå til innhold

Kan man bli avhengig av onani?


Atomet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok:

 

_alle_ på denne tråden skal Slutte å runke kl 20 00 i kveld, så kan vi sjå kven som held lengst ut....

 

Vinnaren kan skrive i signaturen at han er den med størst viljestyrke på forumet!!!!

 

 

Kan bli et interessant eksperiment. eller... nei. forresten... så tror jeg ikke det er en god ide... eller, er det lengst uten utløsning eller lengst uten onani som er poenget? som i: er sex juks? :scared:

Lenke til kommentar
En kamerat av meg ble inspirert av filmen 40 dager og 40 netter, men greide ikke mer enn 28 dager før han sprakk og storrunka.

3 venner av meg prøvde det samme, en slags konkurranse, tror den beste klarte 7 dager eller noe. Det dvergiske kaffebord her på forumet klarte bare 5 eller noe, den slasken :p

Det var jeg som vant da. Jeg klarte 7dager og da ga jeg meg siden jeg hadde vunnet uansett.

Hadde sikkert klart mer, det går mye lettere hvis man ikke tenker på det hele tiden...

Lenke til kommentar
En kamerat av meg ble inspirert av filmen 40 dager og 40 netter, men greide ikke mer enn 28 dager før han sprakk og storrunka.

3 venner av meg prøvde det samme, en slags konkurranse, tror den beste klarte 7 dager eller noe. Det dvergiske kaffebord her på forumet klarte bare 5 eller noe, den slasken :p

Det var jeg som vant da. Jeg klarte 7dager og da ga jeg meg siden jeg hadde vunnet uansett.

Hadde sikkert klart mer, det går mye lettere hvis man ikke tenker på det hele tiden...

Det var det da ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tror man kan bli avhengi av onani. Det er ganske praktisk å tømme pungen med jevne mellomrom slik at man slipper å våkne opp etter at det har gått i søvnet.

 

Rekorden min er å ikke runke på 5 uker. Til mitt forsvar så ble denne rekorden satt da jeg hadde innrykk i forsvaret. Da var det noe å gjøre hele tiden, å når jeg var ferdig for dagen så var jeg så sliten at jeg ikke tenkte på seksuell tilfredstillelse. Det å ligge på rom med 5 andre gutter øker ikke lysten på å ta seg en tur med håndjageren heller. :no:

Det må sies at det var sinnsykt godt å tømme pungen etter de 5 ukene da. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...