Gå til innhold

tellhim.no med annonse i Washington post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folks ksla ha det godt, la folk velge mellom ett A og et B-tilbud, istedet for et C-tilbud til alle!

 

La folk betale for det de vil ha, ikke for naboen!

Hvor får du det ifra at det offentlige tilbudet er ett C-tilbud egentlig?

 

Forsåvidt, du burde ikke ha lest "velferd etter velferdstaten" ;)

Endret av olsen
Lenke til kommentar
De støtter jo terroristene i deres kamp for å utslette den vestlige sivilisasjon.

Kan du peke på noe konkret?

De er imot at vesten bruker våpenmakt mot en bevegelse som ønsker å utslette den vestlige sivilisasjon. Dette fordi islamistene har samme mål som venstresiden: Begge hater den vestlige sivilisasjon og alt den står for – fornuft, frihet, menneskerettigheter, kapitalisme – og har som mål å erstatte den med et totalitært regime, det være seg sosialistisk eller religiøst.

 

Men det er helt greit når dine forbundsfeller kaller Norge den siste Sovjetstat?

Enhver kan se at det er mye sant i dette.

Finner det ganske fantastisk at noen kan lire av seg slikt. Lurer faktisk på om denne personen kan ha vokst opp i Norge og hatt et normalt liv, for ikke snakke om skolegang.

 

Det er faktisk direkte skremmende at det finnes slike holdninger og tenkemåter, dette er nok roten til manglende forståelse og evne til multilateralt arbeid.

 

Skal man bygge fred gjennom krig?

Lenke til kommentar

Aldri har jeg skammet meg så mye over norge og dets innbyggere som nå. Det er rett og slett patetisk å blande seg inn i usa sin valgkamp, og spesielt da de gir inntrykk av at det er meningene til landets befolkning i sin helhet. Jeg blåser i om de legger med statistikk for hvor mange som faktisk støttet krigen i irak (jeg ble forøvrig aldri spurt i denne statistikken, og heller ingen jeg kjenner), da annonsen gir inntrykk av at det er det norske folk i sin helhet. Denne gangen har noen gått alvorlig for langt. Er det noe jeg blir provosert av så er det folk som snakker på vegne av meg uten min tillatelse.

Lenke til kommentar

Tilbake til topic kanskje, eller hva folkens? :)

 

Leste følgende om saken i dagens Dagbladet:

En sides annonse vil neppe endre det. Ikke i en valgkamp hvor Kerry blir latterliggjort av sine motstandere, fordi han snakker flytende fransk. I seg selv et suspekt feminint og upatriotisk talent.
Den amerikanske valgkampen når nye høyder i saklighet. :w00t: Endret av Feynman
Lenke til kommentar
Folks ksla ha det godt, la folk velge mellom ett A og et B-tilbud, istedet for et C-tilbud til alle!

 

La folk betale for det de vil ha, ikke for naboen!

Hva med et A-tilbud til alle, da?

Måten du legger det frem på virker jo som at du mener at helsetilbudet til de fattige i USA (et såkalt B-tilbud ifølge deg) har et bedre helsetilbud enn den jevne nordmann (et såkalt C-tilbud). Latterlig påstand.

Lenke til kommentar
Aldri har jeg skammet meg så mye over norge og dets innbyggere som nå. Det er rett og slett patetisk å blande seg inn i usa sin valgkamp, og spesielt da de gir inntrykk av at det er meningene til landets befolkning i sin helhet. Jeg blåser i om de legger med statistikk for hvor mange som faktisk støttet krigen i irak (jeg ble forøvrig aldri spurt i denne statistikken, og heller ingen jeg kjenner), da annonsen gir inntrykk av at det er det norske folk i sin helhet. Denne gangen har noen gått alvorlig for langt. Er det noe jeg blir provosert av så er det folk som snakker på vegne av meg uten min tillatelse.

Hahaha, dette kan du ikke mene seriøst?

Lenke til kommentar

Jeg er av den oppfatning at folk bør få være fri til å gjøre som de vil med sine egene penger. Hvis noen vil kjøpe annonseplass i Washington Post, så har jeg ingen problemer med det.

 

Det er forresten ganske morsomt å se oppfordringen til å involvere FN i konflikten, kontra den noe naive SV-ytringen om å reise hjem i seng.

Lenke til kommentar
Leste følgende om saken i dagens Dagbladet:
En sides annonse vil neppe endre det. Ikke i en valgkamp hvor Kerry blir latterliggjort av sine motstandere, fordi han snakker flytende fransk. I seg selv et suspekt feminint og upatriotisk talent.
Den amerikanske valgkampen når nye høyder i saklighet. :w00t:

Silk er showbiz. Vi skal være glad for at vi ikke har samme grad av sirkustilstander her hjemme.

 

Jeg ble ganske forferdet da Kristin Halvorsen inrømmet at hun psyker ut debattanter av motsatt kjønn ved å "ta" på dem.

Lenke til kommentar
Tilbake til topic kanskje, eller hva folkens? :)

 

Leste følgende om saken i dagens Dagbladet:

En sides annonse vil neppe endre det. Ikke i en valgkamp hvor Kerry blir latterliggjort av sine motstandere, fordi han snakker flytende fransk. I seg selv et suspekt feminint og upatriotisk talent.
Den amerikanske valgkampen når nye høyder i saklighet. :w00t:

Eller: Den dekningen av valgkampen i Norge når nye høyder av usaklighet. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...