Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal jeg være ærlig, så ser det ikke ut inni kabinettet mitt.

http://www.home.no/lenniz2k/AUT_0230.JPG

Hva er vitsen med viftegrill inne i PC'n. Det er vel meninga at de skal være utenpå?

Du får spørre CoolerMaster ;) Men selv synes jeg det er ganske greit egentlig, skvetter som bare faen når jeg får fingrene inni vifta. :-p

Sidedøra er på 24/7 så jeg bryr meg egentlig ikke om hvordan det ser ut inni, når jeg kjøper sidedør med vindu skal jeg kanskje rydde litt der.

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet
Skal jeg være ærlig, så ser det ikke ut inni kabinettet mitt.

http://www.home.no/lenniz2k/AUT_0230.JPG

Hva er vitsen med viftegrill inne i PC'n. Det er vel meninga at de skal være utenpå?

Du får spørre CoolerMaster ;) Men selv synes jeg det er ganske greit egentlig, skvetter som bare faen når jeg får fingrene inni vifta. :-p

Sidedøra er på 24/7 så jeg bryr meg egentlig ikke om hvordan det ser ut inni, når jeg kjøper sidedør med vindu skal jeg kanskje rydde litt der.

man har det ikke ryddig kun for at det skal se pent ut da... mindre kabelrot resulterer i bedre luftgjennomstrømming.

Skrevet
Det er vel ikke et ATI Radeon 9800se/pro kort du har der? Med en zalman AluCu kjøler på? Da har vi det helt likt, vi to! Har samme HK som deg også. (Det var et MSI K8N NEO platinium edition du hadde?

Joda, er akkurat det jeg har :)

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

sikkert fordi det gjør at kablene ikke vises så godt...

Skrevet
Hvordan greier dere å få alle ledningene på samme sted og skjult dem så godt? :dontgetit:

har vel mest med kabinetet å gjøre ;) buhu, mitt er ikke bra til å skjule kabler :cry:

Skrevet

Joda, det er jeg enig i. Men jeg syns han burde få bort alt mest mulig. Bedre ser det jo ut i kassa ;) Men en ting til jeg syns var litt harry, mulig det bare er jeg som er kresen. Hold deg til en farge på lysene dine, ikke lag jule stemning :p

Skrevet
Noen ganger er det fint med kabelstrømper som synes da.

Men det er bare om de er de eneste som synes.

Jeg mener at man skal prøve å gjemme alt.

Og hvis det er noe som stikker fram skal ihvertfall det være sleevet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...