Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hum, jeg er ikke helt sikker. Men hvorfor jeg kjøpte meg en ekstra rad er pga det ble varmere når jeg monterte kjøler på minnet. Så når jeg monterte på rad 2 ble tempen det vandlige igjen, noen grader kjøligere kanskje. Idler på rundt 30/31 grader nå ved en cpu hastighet på 4ghz. Minnet kjører jeg på 550mhz 3-3-3-3-1

Lenke til kommentar

Får vel poste mitt også.. trenger noen tips ;)

 

som dere ser så har jeg en del kabler som er i veien..

im0031322tp.jpg

 

Forslag til hvordan jeg skal få gjemt vekk disse?

im0031336dg.jpg

 

som dere ser så har jeg inverteren til lysene over viften fremme, jeg vurderer å flytte den baki.. slik at det ikke trenger å strekkes kabler over hele greia..

 

lurer også på den s-ata kabelen.. den er jo alt for lang..

Lenke til kommentar

Hvorfor har du 1 sata kabel koblet til mitt på hk? Er det noen spessiel grunn til det? ser du har sata kontakter nedunder, hadde vel blitt litt mindre kabel rot om du flyttet den ned.

 

Ser du bruker en del teip, feks til å feste lyset ditt. Kjøp deg en rull med slik borrelås sak, eller bruk strips. Ser mye bedre ut da. Jeg bruke selv mye teip å shit før. Det var når jeg var yngre hehe. Nå går det mest på borrelås og strips. Prøv det selv, så ser du resulatet selv ;)

Endret av jacoweb
Lenke til kommentar
Hvorfor har du 1 sata kabel koblet til mitt på hk? Er det noen spessiel grunn til det? ser du har sata kontakter nedunder, hadde vel blitt litt mindre kabel rot om du flyttet den ned.

 

Ser du bruker en del teip, feks til å feste lyset ditt. Kjøp deg en rull med slik borrelås sak, eller bruk strips. Ser mye bedre ut da. Jeg bruke selv mye teip å shit før. Det var når jeg var yngre hehe. Nå går det mest på borrelås og strips. Prøv det selv, så ser du resulatet selv ;)

hehe.. har aldri tenkt på å bruke s-ata portene der nede.. smart du ;)

 

lysene er festet med borrelås i tillegg.. men stoler ikke helt på den ;)

 

har en pakke strips hær en plass.. skal se om jeg finner den

Lenke til kommentar

Tanken står vel der fordi jeg prøver å minske muligheten for lekasje..

Har også planer om å kjøpe 4x Aquadrive :p

 

Ellers er jeg ganske fornøyd, som ManagHead sier, hadde jeg ikke hatt vannkjøling hadde det vært ryddig.

Også er såklart alle kablene sleevet :w00t:

Endret av m3tro89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...