Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Noen ganger er det fint med kabelstrømper som synes da.

Men det er bare om de er de eneste som synes.

Jeg mener at man skal prøve å gjemme alt.

Og hvis det er noe som stikker fram skal ihvertfall det være sleevet.

Enig. Alt av kabler skal ikke syns i kabinettet, det blir bare kaos.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen ganger er det fint med kabelstrømper som synes da.

Men det er bare om de er de eneste som synes.

Jeg mener at man skal prøve å gjemme alt.

Og hvis det er noe som stikker fram skal ihvertfall det være sleevet.

Enig. Alt av kabler skal ikke syns i kabinettet, det blir bare kaos.

ok. Har hørt at de sleevede kablene skal syntes, man skal iallefall rydde bort de kablene som ikke er sleeved..

Og det lønner seg og rydde vekk kablene for da blir det bedre plass/luft til hk.. :)

Lenke til kommentar
Noen ganger er det fint med kabelstrømper som synes da.

Men det er bare om de er de eneste som synes.

Jeg mener at man skal prøve å gjemme alt.

Og hvis det er noe som stikker fram skal ihvertfall det være sleevet.

Akuratt det jeg mente. Det eneste kablene som skal synes skal være sleevet.

Lenke til kommentar

Òg og dempe støy ja, for ikke å glemme at "vind" er effektiv kaldere enn stille luft. Og ved å lage en luftstrøm får du det (teoretisk) kaldere enn om du ikke hadde hatt vifter fått kjøre gjennom maskina.. Og da gjelder det å få rydda vekk ledninger. Resten som LEDs og annet stash er jo kosmetikk, men håper du skjønner poenget..

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å ha noe som helst i kabinettet, hvis det ikke skal vises?

Når ble det inni kabinettet en form for pyntegjenstand? Kabinettet er jo til for å skjule alt kaoset som befinner seg inforbi.

mange er stadig på lan osv, og da er det fint å ha noe å vise fremm, men også litt mer" kos" å ha et kabinett som er litt fint å se på.. pc en ser mye "sprekere" ut i et fint kabinett en i en hvit firkantet boks.. flere kabinetter er utstyrt med vinduer (plexi) og de fleste som har vindu anskaffer katoder/ annen belysning så er da greit å ha det rydding.. også e det jo praktisk, mye mer oversiktig...

 

har et"uke gammel" bilde. som viser litt av det rotete kabinette mitt :blush: men gidder ikke begynne å "sleeve" og rydde før jeg skal ha ny psu..

 

ps. se de nye "thumsrewsa" til hdd ene :love::p

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å ha noe som helst i kabinettet, hvis det ikke skal vises?

Når ble det inni kabinettet en form for pyntegjenstand? Kabinettet er jo til for å skjule alt kaoset som befinner seg inforbi.

mange er stadig på lan osv, og da er det fint å ha noe å vise fremm, men også litt mer" kos" å ha et kabinett som er litt fint å se på.. pc en ser mye "sprekere" ut i et fint kabinett en i en hvit firkantet boks.. flere kabinetter er utstyrt med vinduer (plexi) og de fleste som har vindu anskaffer katoder/ annen belysning så er da greit å ha det rydding.. også e det jo praktisk, mye mer oversiktig...

 

har et"uke gammel" bilde. som viser litt av det rotete kabinette mitt :blush: men gidder ikke begynne å "sleeve" og rydde før jeg skal ha ny psu..

 

ps. se de nye "thumsrewsa" til hdd ene :love::p

Har du et bilde der døra(Plexien) er på?? Sånn så man ser hvor godt du har gjømt rotet..

 

Ps: Fine Thumscrews

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å ha noe som helst i kabinettet, hvis det ikke skal vises?

Når ble det inni kabinettet en form for pyntegjenstand? Kabinettet er jo til for å skjule alt kaoset som befinner seg inforbi.

mange er stadig på lan osv, og da er det fint å ha noe å vise fremm, men også litt mer" kos" å ha et kabinett som er litt fint å se på.. pc en ser mye "sprekere" ut i et fint kabinett en i en hvit firkantet boks.. flere kabinetter er utstyrt med vinduer (plexi) og de fleste som har vindu anskaffer katoder/ annen belysning så er da greit å ha det rydding.. også e det jo praktisk, mye mer oversiktig...

 

har et"uke gammel" bilde. som viser litt av det rotete kabinette mitt :blush: men gidder ikke begynne å "sleeve" og rydde før jeg skal ha ny psu..

 

ps. se de nye "thumsrewsa" til hdd ene :love::p

Har du et bilde der døra(Plexien) er på?? Sånn så man ser hvor godt du har gjømt rotet..

 

Ps: Fine Thumscrews

takk takk :love: hehe syns de måtte nevnes siden det er noe av det første"style" utstyret jeg kjøper som faktisk passer :roll:

 

har ikke noe bilde og bateriene til kameraet er flate.. har en "aerocool gatewatch".. og den suger til seg noe sykt med ledninger(3 vifter og 3 tempmålere samt 2 til volumcontrollen)så alle ledningene til den + ledningene til usb, firewire(på toppen) osv er pent over cd rommen så de syns i hvertfall ikke.. men inrømmer at det er jævlig rotette.. men kabinette såt med sidedøra inn mot veggen uansett så..

Lenke til kommentar
Ingen som ville kommentere "ryddinga" mi? :|

så ikke linken :innocent: hmm meget bra lenniZ..

du har gjemt noen kabler bak hk plata? fine de svarte kabel strømpene du har der ;)

åssen kabinett er det foresten??

eneste er kanskje de id kablene, litt knall farge så de syns veldig godt.. kunne kanskje gjemt de litt bedre.. men jeg skal ikke si noe jeg..

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Fant en alvorlig knekk på slangen, så jeg satt på en 90 graders bend. (Du ser det ikke på bildene.) Bestemte meg for å rydde litt i samme slengen. Dette er det absolutt beste jeg klarer, kom gjerne med tips så skal jeg huske det til neste gang jeg rydder.

 

http://www.home.no/lenniz2k/AUT_0237.JPG

http://www.home.no/lenniz2k/AUT_0239.JPG

Hvorfor må du ha de viftene forran minnet? Pga overklokking? Jeg hadde også det problemet, men det ga seg etter jeg kjøpte vannblokk til minnet. Ble mye ryddigere i kassa også, så slapp jeg ha 120mm vifta der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...