Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvammis: Skjøleribbene oppå skjermkortet er selfølgeli til å kjøle minne på skjermkortet å viften og :thumbup:

5016482[/snapback]

 

Si meg, hva er det egentlig som skjer i norsktimene nå for tiden?

"Skjøleribbene"? Er lærer´n bare ute og røyker?

 

Jeg er rimelig sikker på at læreboka sier KJøleribbene, altså uten den fordømte "S"´en først!

Nesten merkelig at det ikke skrives "skjøle minne på" osv også, da hadde man i det minste vært konsekvent. Men sistnevnte er antakelig en skrivefeil?

Lenke til kommentar
Pels: Hvorfor den ene viften bak i kabinettett utenpå, og hvorfor hd'en løs? Patentbånd fra maxbo etc. er billig og enkelt å feste hd'er med :)

5031883[/snapback]

Det er en AC-vifte. Den blåser inn, altså må den være slik :p

Patentbånd ser ikke bra ut, skal anskaffe nytt kabinett muligens og en Aquadrive Dual til tror jeg. =)

Lenke til kommentar

Kvammis: Skjøleribbene oppå skjermkortet er selfølgeli til å kjøle minne på skjermkortet å viften og :thumbup:

5016482[/snapback]

 

Si meg, hva er det egentlig som skjer i norsktimene nå for tiden?

"Skjøleribbene"? Er lærer´n bare ute og røyker?

 

Jeg er rimelig sikker på at læreboka sier KJøleribbene, altså uten den fordømte "S"´en først!

Nesten merkelig at det ikke skrives "skjøle minne på" osv også, da hadde man i det minste vært konsekvent. Men sistnevnte er antakelig en skrivefeil?

5031892[/snapback]

 

 

ops la ikke merke til det før nå.. det går tydeligvis fort i svingene..

Lenke til kommentar
Skrue: selv om noen skriver feil trenger du ikke og drite dem ut, tenk om han hadde hatt lese og skrive vansker? og det hadde vært et ømt punkt?

5034802[/snapback]

 

Neida, det er ikke meningen å "drite ut" noen, og selvsagt skal man være forsiktig med å kommentere slikt, av årsaker som du påpeker.

 

Men jeg er samtidig ganske sikker på, at svært mange tilsvarende "slurvefeil", ganske sikkert kunne vært unngått, ved at man er litt mer sjølkritisk!

Det er faktisk mulig å korrigere seg sjøl litt, "Edit-knappen" kan faktisk brukes til slikt også. ;)

Så får jeg samtidig innrømme at jeg nok hadde en dårlig dag i går, ettersom jeg også har fått "pepper" fra annet hold om slike ting....

Lenke til kommentar

Det er lett å gjøre feil, men samtidig merker jeg personlig at slike feil kan være utrolig provoserende, uten at det på noen måte er ment som et personlig angrep på den aktuelle forumbrukeren, men heller en generell oppfordring man kan merke seg.

 

Nok OT; jeg fikk hentet min siste pakke for en god stund på digital impuls i forbindelse med modifikasjonen min (se signatur) i dag, så snart bidrar jeg også med mitt eget "interiør" :)

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Her er mitt kabinett :) 

Bare kom med forslag om forbedringer ;)

Bildene ble ikke så bra, måtte skynde meg for jeg er tom for batteri :(

5044994[/snapback]

Hvor er bildene? :confused:

5045017[/snapback]

Vel.. det går ikke an og legge ved bildene i posten har jeg funnet ut :hmm:

Hva skal jeg gjøre da? :ermm:

Endret av LockNess
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...