Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her en mitt stygge Q-Tec kabinett

vurdere sterkt å kjøpe et nytt snart, må ha av begge sidedørene på kabinettet for at PC-en ikke skal koke:P er kanskje fordi jeg ikke har kabinettvifter, men har ventet såpass lenge med å kjøpe noen, at jeg trur jeg kjøper et helt nytt kabinett istendenfor.

 

Å ja, det er hybelkaniner du ser på bunnen av kabinettet, må kanskje rydde litt opp i kabinettet snart.

Huff å huff. Få av vifta på CPU å grav ut alt støvet som har pakka seg inni kjøleribba.

 

Lenge siden du har gjort rent i det kabinettet eller?

Er vell snart et år siden jeg gjorde rent :p

må få gjort det nå snart.

Lenke til kommentar
Dæger'n! :O Det må være sykt deilig å ha helt lydløst! (er psu også lydløs?) Men fy f*** å store de kjøleribbene er da! :O De må da kjøler utroolig bra!?

 

EDIT: så det andre bildet like etterpå...!

PSU`en er tilnærmet lydløs ja :love: MIST500

 

Jeg har PC`en ca.3meter unna senga mi og kan ikke høre den uten at jeg konsentrerer meg veldig for å prøve, og selv da er jeg i tvil om jeg kan høre noe!

 

Det syke er at jeg opptil flere ganger i uka slår maskinen av uten vilje. Kommer hjem fra jobb og trykker på power knappen, plutselig hører jeg windows avloggingslyden i høytalerne og skjønner at PC`en allerede stod på :!:

 

Deilig ja, men nå har jeg begynt å irritere meg over skrivebordslampa mi, den har lystoffrør og er nå blitt den dominerene lyden ved PC-pulten min! Må vel modde den også snart :p

Lenke til kommentar
Hvordan i all verden overlever HK ditt 74 grader?

Går helt fint :) Temperaturproben står tett inntil mosfetene og akkurat der er det litt varmt ja, dessuten jobber jeg med et ducting prosjekt som kommer til å senke denne temperaturen ned til ca.60grader full load. Mere info om dette kommer litt senere :thumbup:

 

Prøv samme overklokken uten en eneste vifte i systemet ditt (utenom den i PSU) og du ser fort at det blir litt varmt enkelte steder. ;) Men problemer er til for å løses, og jeg har allerede testkjørt løsningen med stort hell!

Lenke til kommentar
Greit, jeg orket ikke ta av kabinett døren osv til morgen i dag, da jeg tok disse bildene. Men jeg har akkurat fikset dette her nå.

 

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Vannkjøt ram er det ikke ofte man ser. nice

Nei, det er sant :) Husker du var på Microplex om fredagen maze? =P Var jeg som handlet der før deg. Da kjøpte jeg meg ny radiator hehe. Vet ikke om du husker meg, men jeg vet hvert fall hvem du er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...