Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hører ikke på rap  :w00t:

 

Men jeg raper da  :tease:

 

*Drikke en stor slurk cola og slenge en stor "BURP" mot dere som hører på*

Høhøhø så morsomt!

 

Den har jeg aldri hørt før. :ermm::thumbdown:

:cool: Hehe. Hører kun på Heavy Metal, Death, Trash osv. jeg da... Så skal egentlig pelle meg til h***ete ut av denne threaden :p

Lenke til kommentar

Rap er konge, men ingen er vel bedre enn Nas. Hvis noen skal si imot må de komme med eksempler på artister. Nas rapper ikke bare, han er en poet. Hvis man hører på tekstene vil du nesten høre et dikt. Og det beste av alt, han er ikke bling bling rapper, han gjør det ikke bare for pengene. Han legger virkelig sjelen sin inn i lyrikken

Lenke til kommentar

Er det noen som ikke liker rap her, er de i feil tråd. Folk liker forskjellig musikk, og å si at "sånnogsånn musikk er piss, det er sånnogsånn som ruler" er ufattelig sneversynt (og resulterer i advarseløkning).

 

For øvrig, hva er en "bitch ass nigga"? Alle yo-folk har det med i sangene sine. Er det en kulørt mannsperson med dame-rompe? Burde tøffe yo-folk egentlig inkludere sånt i tekstene sine?

Lenke til kommentar
Er det noen som ikke liker rap her, er de i feil tråd. Folk liker forskjellig musikk, og å si at "sånnogsånn musikk er piss, det er sånnogsånn som ruler" er ufattelig sneversynt (og resulterer i advarseløkning).

 

For øvrig, hva er en "bitch ass nigga"? Alle yo-folk har det med i sangene sine. Er det en kulørt mannsperson med dame-rompe? Burde tøffe yo-folk egentlig inkludere sånt i tekstene sine?

Syns jeg har hørt dette spm flere ganger nå. Men vet dessverre ikke hvorfor de sier det hele tiden. Btw, enig med at det blir for dumt å si "rap suger, metal ruler" eller omvendt.

Lenke til kommentar
Er det noen som ikke liker rap her, er de i feil tråd. Folk liker forskjellig musikk, og å si at "sånnogsånn musikk er piss, det er sånnogsånn som ruler" er ufattelig sneversynt (og resulterer i advarseløkning).

 

For øvrig, hva er en "bitch ass nigga"? Alle yo-folk har det med i sangene sine. Er det en kulørt mannsperson med dame-rompe? Burde tøffe yo-folk egentlig inkludere sånt i tekstene sine?

Syns jeg har hørt dette spm flere ganger nå. Men vet dessverre ikke hvorfor de sier det hele tiden. Btw, enig med at det blir for dumt å si "rap suger, metal ruler" eller omvendt.

Bitch Azz Nigga...så vidt jeg har forstått det..Så menes det når man kaller en annen for Bitch azz nigga så er det fordi de er 'fake'... Altså at de er Horer..

 

2pac : It's not about East or West

It's about niggaz and bitches, power and money,

riders and punks.

Lenke til kommentar
For øvrig, hva er en "bitch ass nigga"? Alle yo-folk har det med i sangene sine. Er det en kulørt mannsperson med dame-rompe? Burde tøffe yo-folk egentlig inkludere sånt i tekstene sine?

Det blir vel et skjellsord på lik linje med alle de andre (de mange, mange andre) ukvemsordene de bruker. På samme måte som når vi sier "Faen ta deg" så er det vel ikke så mange som faktisk mener "Fanden ta deg", men bruker det bare som et skjellsord..

Lenke til kommentar

Jeg hater rap, gangster rap og alt det dritet der, jeg mener det er en grunn til at en del av dagens ungdom har seriøse holdningsproblemer og problemer med loven.

 

Ontopic : God hiphop skader derimot ikke. DJ Krush, Beastie Boys og lignende er helt genialt.

 

Diaz og de folka der er enda verre en gorilla unit.

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar

Jeg liker rap! Jeg har hørt på det siden jeg var ca 10 år gammel. Hørte på det broren min spillte og likte det. Jeg hører også litt på annen type musikk, men det er rap jeg hører mest på. Jeg hører på G-Unit, 50, Eminem og de folka der, men syns egentlig at hele bling bling mentaliteten til rapperne er dum. Jeg liker musikken, men hvis jeg tenker over det så er det ikke noe smarte tekster de folka lager. Men sånn som Outkast, Atmosphere, Talib Kweli, Mos Def osv syns jeg er driit bra. Favoritten min for tiden er Immortal Technique! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...