Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gitar = Mulig å lage musikk.

 

Ingen gitar: Ikke musikk

 

Du kan kalle det sang, Opra men musikk nada.

Makan til dustete innlegg. Greit nok at man skal få mene hva man vil, men dette blir det samme som å stikke inn i en kirke og rope "Satan er tøffest, gud er en pudding!". Hva sier punkt 2 i retningslinjene om sånne innlegg?

 

Liker du ikke rap, ikke post her. Lag heller en gitar-musikk-tråd som du kan kose deg i.

Lenke til kommentar
<DoCa-Cola> ALL rap and hip-pop is bullshit

<DoCa-Cola> all it is is "fuck that nigger, he fucked my woman, fuck that woman, she fucked my nigga"

Beklager hvis noen finner dette støtende.

 

EDIT: Nå skal man vel egentlig ikke redigere et sitat, da, men doubluteef, mate! (Hvis du har sett den der "End of The World"-filmen, så skjønner du kanskje hva som var litt morsomt.)

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Makan til dustete innlegg. Greit nok at man skal få mene hva man vil, men dette blir det samme som å stikke inn i en kirke og rope "Satan er tøffest, gud er en pudding!". Hva sier punkt 2 i retningslinjene om sånne innlegg?

 

Liker du ikke rap, ikke post her. Lag heller en gitar-musikk-tråd som du kan kose deg i.

Damn straight, psilo!

 

liker bedre warlocks, epmd, t.p. allstars osv

Warlocks har tapt seg i forhold til hvordan de var.

Lenke til kommentar
Bare eg som ikke takler g-unit her ja. Hmm.....

 

Anyways begynt å høre litt på "alternativ" hiphop fra frankrike, spania, chile, england og litt forskjellige.

Oi kult da. Ja alternativ hip hop er ganske kult, det blir fort kjedelig med ensformig bling bling rappere. Jeg er fra chile så jeg lurte på hvilke chilenske rappere du hørte på?

 

Og forresten, som litt alternativ hip hop så kan jeg nevne Outkast og Atmosphere.

Lenke til kommentar

Altfor få som hører på Looptroop, Promoe, Timbuktu, Karpe Diem (som er norges beste rappere for øyeblikket) og lokal rap. Altfor mange som hører på mainstream rap som g-unit, 50-cent, eminem og usher ( :sick: )

Har noen hørt Gatas sin parodi av P.I.M.P? Den heter F.E.M.I.N.I.S.T. Eller Karpe Diem med Mitt Bænd?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...