Gå til innhold

Ny rekord i 3DMark05: 8382 poeng


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke scoren i seg selv er så spennende, men det er deilig å bare lese litt "sladder" en gang i blandt. Hva så om artikkelen ikke inneholder så mye hard ny fakta? Littegrann agurknytt har alle godt av :p

 

Men å poste den på overklokking.no hadde vel egentlig vært bedre..

Endret av Cloud
Lenke til kommentar
Påpeker at enkelte bør vurdere sin oppførsel her i denne tråden.

 

Ønsker ikke mer krangling her nå, da blir jeg plutselig reiseleder og sender folk på ferie til hit og dit :)

OffTopic:

Jeg tar gjerne en tur til Bora Bora hvis du ordner det ;) Hvis du ordner det med en av "X'ene" din fra Babeforumet blir jeg enda mer gla :D

 

Ontopic:

 

Skal nok ikke utelukke TomHolck heller. Han har fått sitt X800XT kort nå. Han sliter også litt med kondens/vannproblemer, men når han får ordnet dette, tror jeg vi kan vente oss noen kanon scores fra han sin side også.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er skikkelig trist at folk er useriøse og bruker tid på ting som ikke er direkte matnyttig. Å gjøre ting fordi det er morro, og ikke direkte nyttig, det er ren ondskap. Det er å kaste bort Guds skaperverk ved å bruke sine resurser på helt bortkastede ting. Vi burde alle i stedet verdsette det fysiskae arbeidet mye høyere. Og den fritiden vi har er det vår plikt å bruke til å jobbe for å gjøre samfunnet bedre. Eller meditere for å komme nærmere skaperverket.

 

Og slike artikler om slik uhyrlig bortkasting av resurser er også ondskap, fordi det leder til fristelse og kan få flere til å bruke tiden sin på meningsløsheter.

 

Få dere et liv, et gudfryktig liv i arbeid og selvransakelse. Det er det eneste som er riktig. Alle meningsløse firtidssyssler bør bannlyses umiddelbart!

 

:roll:

 

Seriøst folkens, alle dere som syntes dette var tull. Hva så? jeg er sikker på at samtlige av dere bruker mye tid på tull selv, bare annet tull. Det er greit at noen synes dette er bortkastet, uttrykk det gjerne, men snakk på egne vegne. Og la alle de som synes denne typen tull er litt artig få lov til det.

Lenke til kommentar
Det har mye mer for seg, er mer interessant, og kanskje det kunne fordre en litt mer oppegående diskusjon enn "OMG OMG ATI R0XX0R!!! NOE! NVIDIA R0XX0RZ!!!" og annen meningsløs flaming.

Det må da være lov å publisere en slik liten notis som dette uten å gjøre så veldig stor sak ut av en så liten sak. Den eneste som oppfordrer til en slik Ati/nVidia-duell er jo du, selv om det er ment useriøst.

 

En side som hw.no burde ha litt av hvert av saker, noen som interesserer store lesermengder som 64-bits-støtte her og der, og små saker for de spesielt interesserte som en ny rekord i 3Dmark05.

 

I det store og hele kan denne saken være unødvendig (selv om jeg ikke syns det), men å kalle det for spamming med oppfordring til Ati/nVidia-krangel er vel å overdrive litt.

 

 

Bushido: Jeg ville svart ja på de fleste av spørsmålene dine. Selvfølgelig ikke alle brukere av hw.no, men en del.

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

Er det mange her på forumet som er interresert i overklokking?

 

Er det mange som refererer til 3dMark scoren sin?

 

Er det mange som lurer på hvilket skjermkort som yter mest?

 

Er 3dMark05 en av flere måter å "måle" dette på?

 

ER denne artikkelen relevant for brukere av HW.no?

 

.

.

.

 

...Kommer jeg til å bli flamet? :hmm:

Lenke til kommentar

Vel, ingen kan motsi at 3Dmark-score er blitt en pur penisforlenger-ting. Folk fokuserer veldig på dette ene tallet programmet spytter ut, og ikke så mye på hva generell ytelse i faktiske spill er. Men jeg skal ikke pisse på paraden, 3DMark i vei dere, men husk at 3DMark ikke alltid kan tas som referanse til god 3D ytelse ellers. Noen drivere optimaliserer for benchmarker, andre for spill. Jeg velger de driverne som gir meg best ytelse i spill.

Lenke til kommentar
Lurer på hva nVidia vil svare ATI med jeg  :hmm:

tror nok NVIDIA må svare med en helt ny gfx serie hvis de skal ha en sjanse mot ATi ..

nVidia trenger ikke svare, de har den raskeste løsningen uoverklokka og slapper av med det. Overklokka resultater er det opptil privatpersoner å levere inn, og ingen har enda hatt mulighet til å kjøpe sli-løsninger.

Lenke til kommentar

dette der er ikke F*** en vanlig data maskin!! mer sakt så er dette der et romskip spør du meg!

Ikkeno vanlig at folk har utsyr for over 80k som blir skifta hjemt...du kan jo ikke en gang spille med pc'n, de der har litt FOR mye fritid...akkuratt som dahle sa for litt siden!!

 

Men noen har interesse for data og overklokking mens andre har fks bil å trimming!!! Du må jo på en Skyline R34 som er full rigga med HKS racing parts for å sammenligne med dette!

Lenke til kommentar
dette der er ikke F*** en vanlig data maskin!! mer sakt så er dette der et romskip spør du meg!

Ikkeno vanlig at folk har utsyr for over 80k som blir skifta hjemt...du kan jo ikke en gang spille med pc'n, de der har litt FOR mye fritid...akkuratt som dahle sa for litt siden!!

 

Men noen har interesse for data og overklokking mens andre har fks bil å trimming!!! Du må jo på en Skyline R34 som er full rigga med HKS racing parts for å sammenligne med dette!

OT: Jeg tenker vi snakker om en lettere customized Koenigsegg jeg.. og hvem vil vel det?

 

OnT: Du verden så fort det går å gjøre en fjær til ti høns. En ting er iallefall sikkert.. reportasjen hadde iallefall nyhetens interesse, det kan man jo bare telle på antall inlegg, og det antall som faktisk leser denne posten!

 

mvh

 

Escariot

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...