Gå til innhold

Ny rekord i 3DMark05: 8382 poeng


Anbefalte innlegg

Det har mye mer for seg, er mer interessant, og kanskje det kunne fordre en litt mer oppegående diskusjon enn "OMG OMG ATI R0XX0R!!! NOE! NVIDIA R0XX0RZ!!!" og annen meningsløs flaming.

Har ikke sett noen ati/nvidia-flaming enda jeg, bare hoderisting over teite overklokkere uten liv, noe de fleste ser ut til å være enige i. Sier meg enig i at dette ikke var så utrolig viktig nytt men det er jo godt for en liten latter likevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å heller fokusere på nyheter som f.eks. dette:

VIA slipper info om 64-bits chipset

Vi skrev om VIAs 64-bit-prosessor i går:

 

http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10908

 

Ellers noterer vi oss at artikkelen om 3DMark-rekorden ikke falt i god smak hos alle. Generelt vil det vel alltid være slik at folk har forskjellige preferanser på hva slags type stoff de liker.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg synes denne artikkelen er helt feil på HW.no, er at jeg lurer på hva som gjør denne rekorden så spesiell...

 

Skal dere begynne å ha nyheter hver gang en ny rekord blir slått i 3dmark?

Enig med Viranth.

 

Nå er 3dmark en syntetisk test og sier egentlig ikke noe som helst om kortene. Alt kan knufles til med drivere og hacks.

 

Jeg synes det er trist at 3dmark og futuremark hauses så mye opp når testene i utgangspunktet er totalt meningsløse. Og at scores atpåtil hauses opp med egne artikler... Jaja. Jeg har nok fått fram poenget i en av mine tidligere postinger.

Endret av captzalo
Lenke til kommentar
Den første tanken som slår meg når jeg ser bildene er, gutta kan umulig ha damer!

 

For et rot.

 

Jeg ville ikke hatt et slikt system hjemme. Systemer skal se bra ut og.

Jeg liker rene linjer, àla Dahle`s oppsett.

 

V

Den dagen dama nekter meg og ha en hobby,da har hun et problem og ikke jeg ;) men dette er kansje litt extrem oc som man bruker mye tid på og penger på...

Lenke til kommentar

Det som er problemet med disse monster riggene er at de ikke er brukbare i dag til dag arbeid. Det går an og få en lyspære til og yte 50 ganger så mye som den egentlig skal men da varer den i et nanosekund eller 2. Så disse karene har ALTFOR mye fritid og altformye penger. Men det er jo morro og se resultater da ;)

Lenke til kommentar
Den første tanken som slår meg når jeg ser bildene er, gutta kan umulig ha damer!

 

For et rot.

 

Jeg ville ikke hatt et slikt system hjemme. Systemer skal se bra ut og.

Jeg liker rene linjer, àla Dahle`s oppsett.

 

V

Du tror virkelig ikke at det er bruksmaskinen hans?

 

Alle normale mennesker har et roterom. Det betyr ikke at man ikke har dame. Hva nå enn det har med saken å gjøre.

 

BTW: Om hans sivilstatus er det første du tenker på når du ser det bildet, så lurer jeg på hva du gjør på hardware.no... Lurer på en annen ting også, men det skal jeg vær å spørre om.... :p

akkurat

 

Traff jeg en nerve hos noen?

 

Hva jeg gjør på hw.no er min sak. Og hva du gjør på hw.no er din sak.

MEN du er ikke ute etter bråk, er du vel?

 

pfft

 

V

Lenke til kommentar
Den første tanken som slår meg når jeg ser bildene er, gutta kan umulig ha damer!

 

For et rot.

 

Jeg ville ikke hatt et slikt system hjemme. Systemer skal se bra ut og.

Jeg liker rene linjer, àla Dahle`s oppsett.

 

V

Du tror virkelig ikke at det er bruksmaskinen hans?

 

Alle normale mennesker har et roterom. Det betyr ikke at man ikke har dame. Hva nå enn det har med saken å gjøre.

 

BTW: Om hans sivilstatus er det første du tenker på når du ser det bildet, så lurer jeg på hva du gjør på hardware.no... Lurer på en annen ting også, men det skal jeg vær å spørre om.... :p

akkurat

 

Traff jeg en nerve hos noen?

 

Hva jeg gjør på hw.no er min sak. Og hva du gjør på hw.no er din sak.

MEN du er ikke ute etter bråk, er du vel?

 

pfft

 

V

Macci HAR dame, og han driver en egen webshop, mao; han har et ganske greit liv.. det er DU som sitter på IRC dagen lang og ikke oppnår en dritt. og det er DU som drikker cola 24/7 og "folder" for hw.no.. fjorttis!

 

Jeg mener det har noe mer for seg å overklokke enn og "folde.." evt sitte og snakke om cs på en irc kanal. Evt spille cs uten å tjene 2kr på det. Disse overklokkerene som kommer så langt er sponset også, så noe godt kommer det ut av det.

Lenke til kommentar
Den første tanken som slår meg når jeg ser bildene er, gutta kan umulig ha damer!

 

For et rot.

 

Jeg ville ikke hatt et slikt system hjemme. Systemer skal se bra ut og.

Jeg liker rene linjer, àla Dahle`s oppsett.

 

V

Du tror virkelig ikke at det er bruksmaskinen hans?

 

Alle normale mennesker har et roterom. Det betyr ikke at man ikke har dame. Hva nå enn det har med saken å gjøre.

 

BTW: Om hans sivilstatus er det første du tenker på når du ser det bildet, så lurer jeg på hva du gjør på hardware.no... Lurer på en annen ting også, men det skal jeg vær å spørre om.... :p

akkurat

 

Traff jeg en nerve hos noen?

 

Hva jeg gjør på hw.no er min sak. Og hva du gjør på hw.no er din sak.

MEN du er ikke ute etter bråk, er du vel?

 

pfft

 

V

Vil nå si at mange av de her inne er veldig int. i å se hvor mye man får ut av utstyret sitt, å hva andre får ut av sitt. Hvis ikke du liker det, så la være å poste her. Vi er ikke så int. i å høre din mening uansett hvis du bare spammer.

 

Tøff i trynet er du også. Ja, jeg er klar for litt bråk. Kom å besøk meg du, så skal jeg legge deg over kneet å gi deg litt julig, noe foreldrene dine burde ha gjort for lenge siden.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

akkurat

 

Traff jeg en nerve hos noen?

 

Hva jeg gjør på hw.no er min sak. Og hva du gjør på hw.no er din sak.

MEN du er ikke ute etter bråk, er du vel?

 

pfft

 

V

Nei du traff ingen nerve. Så langt derifra.

 

Siden du er så opptatt av at hva folk gjør her er dems egen sak, hvorfor bryr DU deg om hva overklokkere poster eller bedriver fritiden sin med?

 

Om jeg er ute etter bråk?

 

Bra prestert å klare å spørre om noe sånt. Får meg nesten til å tro at du er på jakt etter nettopp det selv.

 

 

Ja, jeg er ute etter bråk... på internet. LOL. Dummeste.

 

Siden du tydeligvis har noe imot Futuremark og overklokkere, så foreslår jeg at du sender Futuremark en mail der du legger frem dine synspunkter istedenfor å spamme her i en tråd som du finner teit.

 

 

Når det gjelder topic, så tror jeg vi kan vente oss mer fra OPP. Når har satte scoren sin så hadde han nettopp begynt, men måtte avslutte benchingen pga noen kondensproblemer. Så fort han har gått over isoleringen så blir det nok mer fra den kanten.

Lenke til kommentar
japp, tror det imponerer damene:

 

Jeg har verdensrekord i 3dmark05. Bli med hjem og overklokke litt eller?

 

He he he. Gud bedre vi er geeks vi også, som deltar i diskusjonen rundt dette.

Hehe, da får man sikkert med seg dama hjem da! :w00t: Hun vet garantert ikke hva 3dmark er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...