Gå til innhold

Ny rekord i 3DMark05: 8382 poeng


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes artikkelen var fin jeg :) selv om jeg ikke er så fryktelig opphengt i benchmarks om hvem som har mest poeng osv. Men jeg bruker da absolutt benchmarks som en veileder, når jeg går til innkjøp av div hardware. :thumbup:

 

Eneste som jeg syntes var gørr kjedelig! Var å lese denne tråden, å høre på all denne bitchingen :sleep: om hvorvidt hw-no driver med søppelartikler eller om marci har dame. Bahh at dere gidder :tease:

Endret av Bofur
Lenke til kommentar
10K-grensa brytes vel kanskje ikke før R5xx eller tilsvarende svar hos nVidia? Det er jo ut som om dagens toppsystem er tweaka max for å oppnå 8300, så det er vel bare skjermkortet som hindrer videre rekorder. Eller hva tror dere? Det gjelder et-korts-løsninger da, ikke SLI. Med 2x6800ultra superklokka kan vel kanskje 10K nås?

Er enig der ja, med to 6800 Ultra (elns) så kan sikkert 10k være innen rekkevidde. :hmm:

 

Noen som har link till macci sin butikk ? :cool:

 

bare synd jeg og mitt geforce 4200 ikke kan kjøre den testen...artig å hvor lavt jeg kan komme.

 

Forresten, går det ann å bruke fraps i 3dmark 05 ?

kunne vært litt interessant å se testen...(hint hint?)

Lenke til kommentar

Sier litt om hvor kraftig denne testen egentlig er når Xtremesystems.org sitt 3DTeam ikke klarte mer enn gjennomsnittlig 24 fps på Firefly Forest. Det er like mange bilder per sekund som vanlige TV-sendinger, med andre ord: Helt på grensen til hva øyet oppfatter som hakking eller "lagg". Den grensen går så vidt jeg vet på 24 fps... :ermm:

 

Ergo, ingen andre enn Xtremesystems.org har klart å kjøre denne testen uten "lagg".

 

Og ja jeg VET at fps'en er gjenommsnitlig, men jeg tenker teoretisk. ;)

Lenke til kommentar
Lurer på hva nVidia vil svare ATI med jeg  :hmm:

tror nok NVIDIA må svare med en helt ny gfx serie hvis de skal ha en sjanse mot ATi ..

Jaja.. For et par mnd siden var det samme maset om Doom 3, og hvorfor ATI var så dårlig i forhold til Nvidia. Og om noen uker har vi Half-Life 2 her og da er vel bench-maset igang igjen...

 

Doom 3 timedemo er vel omtrent like lite verd som en score i 3Dmark 2005 når alt kommer til at hva angår reell spillytelse :thumbdown:

 

"Nyheten" om en rekord i 3Dmark mener jeg også hører hjemme under "Overklokking.no".

 

K :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...