Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har GF6800 Ultra ja.

Da burde du være ganske sikker. Jeg skal se om jeg får noen med GF6800GT til å ta samme testen med samme innstillinger som vi gjorde nå, så blir vi enda mer sikre på at resultatene er sånn nogenlunde ok.

 

*EDIT: GRendal? Har du lyst til å delta som prøvekanin? :)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
timedemo demo1.demo

 

Er jo noe fryktilg galt med de scorene. Og det er jo som regel ikke bare 3dmark det er noe galt med. Glemt å skru av AA AF ^^

 

 

Fikk 64,2fps i forsøk nr.2 Det er vel relativt brukbart?

 

AA og AF er avslått ja.

 

Snekker´n: Jeg vet at jeg trår over ønsket ditt om kun å poste resultater her. Men hva skal en stakkar gjøre da, når "ingenting" funker? Håper du tilgir meg for det.

 

Takker ahpadt! Det er for så vidt hva jeg har tenkt å gjøre, så fort jeg får anledning.

Det er ingen problem å diskutere score slik dere gjør her, det jeg tenkte på var poster der det bare slenges ut en skyhøy score uten link , det er slike som fører til mistanker og krangel .

Så om alle som legger ut slike legger ved link ville vi få en mye hyggeligere diskusjon her :)

Lenke til kommentar
Omega drivere er da helt ok det ^^ Og innstillingen skal jo være på høy ytelse.

Det du da sier er jo at Omega driverne vil score høyere enn ATI sine da default til ATI står på kvalitet fremfor hurtighet. Det blir jo rimelig feil da...

Omega driverene har vel ikke alt satt til performance som standard? Og testen skal (eller?) kjøres med performance.

Lenke til kommentar
Jaha, over 5000 marks? Jeg prøver gladelig, om jeg visste hvordan!

Har en 200Gb Maxtor DiamondMax liggende her, som jeg skal prøve en "clean install" på. Bare for å rydde unna gammelt rusk og rask.

Noen tips om drivere til GF6800 Ultra? Som foreløpig er luftkjølt, det vil ta litt tid å mekke vannkjøling til GPU og ram, som jeg har tanker om, for litt heftig klokking av kortet.....

Kan jo evnt klokke CPU til 2700Mhz også, i den grad det hjelper.

Takker for kommentar, GRendal! :thumbup:

Har du dobbelt sjekket at det ikke er noe AA/AF på? Scoren din er så lav at det må nesten være noe slikt. ;)

Lenke til kommentar
Omega drivere er da helt ok det ^^ Og innstillingen skal jo være på høy ytelse.

Det du da sier er jo at Omega driverne vil score høyere enn ATI sine da default til ATI står på kvalitet fremfor hurtighet. Det blir jo rimelig feil da...

Omega driverene har vel ikke alt satt til performance som standard? Og testen skal (eller?) kjøres med performance.

Omega har defaults som vanlig catalyst. Det er flest interne settings Omegadrive tweaker, ryktet sier jo at Omega er tweaket mest med tanke på bildekvalitet, mens DNA driverne er tweaket for fart. Og som oftest er default Omega bare +/- noen poeng iforhold til Catalyst.

Features er grunnen til at jeg bruker Omega versionen av den beta drivern, ikke fordi den er raskere egentlig. Nå er det jo AI option som funker, og SM2.0b path og GI virker i Farcry, noe som ikke var tilfellet med catalyst betaen.

 

Slik jeg har forstått det skal alt være default når man kjører 3dmark, dvs ingen performance setting. I det minste legg med et default resultat i tillegg.

 

Lurer på om jeg når 6000 om jeg bruker performance.. :roll:

Skal iallfall klare det når jeg får montert den nye ATI Silencern min.

Lenke til kommentar

3Dmark05: 3001

 

Radeon 9800pro @ xt 466/395 (omega drivere) / vann

Abit NF7-s / vann

AMD XP-M 2400+ @ 2500mhz / vann

Pmi pc3500 2x512 2-3-3-7

 

CPU score: 4647

 

Noen som har fått høyere score med 9800 pro? (orker ikke lese alt)

 

Trist å se ting gå med 1 fps :(

Lenke til kommentar

Den scoren er fullt mulig i 05 release hvertfall. Vet ikke med Rev 1.1 (jeg fikk ca 4800 med en XP-M @ 2646mhz første gang jeg kjørte 05).

 

Ny score :)

 

 

XP-M2400+ @ 220x12 1.95V

Abit NF7-S V2 | nVidia 4.27 drivers

Corsair TwinX 512MB 3200LL @ 220 cl2-2-2-11 1t 2.9V

PowerColor 9800pro w.ProBios Tweaked Timings @ 479/391 | Catalyst Beta 8.07

2xWD Raptor 74.3GB Raid0 (16Kb)

W2Kpro SP4, DX9c

 

Danger Den Maze 4

Magnum GPU

Black Ice Extreme

Waterchill Rev1 Radiator

Hydor L20II

 

Water @ 12c (Load)

CPU @ 24.5c (Load)

GPU @ 17c (Load)

 

3208

:mrgreen:

 

Edit: prøvde 486 på core, men fikk artifacts i GT2, så jeg skal prøve igjen utover natten (kanskje det blir kaldere).

 

Edit2: Oppdatert score, med alle tester kjørt.

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar

5400 - 2005

12650 - 2003

 

gt 6800 gs 2400 på 3200+ - etter 2005 lå koret på 62 grader, så med et programm jeg kan klokke videre (bruker expert tool max 420-1200) får jeg nokk litt høyere).

 

Jeg måtte skru av ribba legge på artic silver, skru ribba litt hardere på plass en den orginlat stod så droppa tempen 8 grader, da kunne jeg kjøre 420-1200 uten problemer.

Det er null problem å legge på ny goop på dette kortet, utrolig lett å komme til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...