Gå til innhold

RBK - VIF 1-4

d0ppler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHA! Vi er i CL, vi slår internasjonale lag, og dere jubler fordi dere for en gangs skyld vinner mot RBK. Spiller ingen rolle. Det er bare ett lag i Norge: Rosenborg!

Forresten, hvilket lag er det dere ikke har vunnet mot siden 1981, og ligger under dere på tabellen, igjen? :tease:

Skrevet
Det er bare ett lag i Norge: Rosenborg!

der tar du nokk skerkkelig feil! det er 13 andre bare i tippeligaen ;)

Jess, da er det bare et poeng opp til RBK for TIL. TIL vinner seff over Molde :D:w00t:

Skrevet

Hæhæ... :D

Drømmer om den dagen Brann vinner serien, og om den dagen RBK rykker ned. Håper jeg noen gang får se sistnevnte. Førstnevnte skjer selvfølgelig innen noen få år.

Skrevet
HAHA! Vi er i CL, vi slår internasjonale lag, og dere jubler fordi dere for en gangs skyld vinner mot RBK. Spiller ingen rolle. Det er bare ett lag i Norge: Rosenborg!

Forresten, hvilket lag er det dere ikke har vunnet mot siden 1981, og ligger under dere på tabellen, igjen? :tease:

Hvordan gikk det i går da i CL?

Var en temmelig flau kamp..

Satt å switchet mellom rbk kampen og arsenal kampen.

Hatet begge lagene, men måtte se om de tapte :p

Men idag derimot, kommer storkampen :D

Må hjem å varme opp prosjektoren etterhvert :love:

Skrevet

Hvor mange ganger slo Lyn Vålerenga i toppserien i perioden 1982-2001 da? :roll:

1612, man får hva man fortjener...

Skrevet

Hvis eg hadde vinger som fulen

Hvis eg kunne fly høyt i sky

Då ville eg flydd over bislett

Og drete på Oslo by

Nei, heller bartepakket enn oslopakket. Bare vent, bønder. Brann tar gullet neste år.

Skrevet
Hvis eg hadde vinger som fulen

Hvis eg kunne fly høyt i sky

Då ville eg flydd over bislett

Og drete på Oslo by

Nei, heller bartepakket enn oslopakket. Bare vent, bønder. Brann tar gullet neste år.

Det er ingen gullmedaljer i første divisjon. :!:

Skrevet

wuuhuu, når rbk taper er det bare gøy, da har odd en bedre mulighet for å avansere på lista.

gledesutbrudd 2 : jajaaaaaaa jeg fikk 4 billetter til premiera på resident evil 2 :w00t::green:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...