Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Deprimert*.

Noen ideer for å bli kvitt kjærlighetssorg?.

Utrolig irriterende.

 

Nesten lei av alt som er av damer, har bare fått sorg.

I tilleg tenker jeg fanken på ei dame nesten hele tiden når jeg er forelsket, *pinende irriterende*, så spør man. Så fikk jeg n**. Liker ikke kjærlighet.

Endret av XzYLsiT
Lenke til kommentar
Deppa fordi mutters er for dårlig til å kjøre mg så jeg får hente mitt Lian Li PC70 som står på senteret å venter på meg.. :( Etter så lang tid rundt i Norge med Posten blir mutters DÅRLIG.. Bæ =/

Er ikke det kabinettet laget av lettmetall da? Steike for en klaging. Tenk heller på mora di du. Blir irritert av å lese om slik syting. Høres forresten ut som om det er mora di som har blitt sendt i posten og blitt dårlig av den lange reisen.

Lenke til kommentar
Deppa fordi mutters er for dårlig til å kjøre mg så jeg får hente mitt Lian Li PC70 som står på senteret å venter på meg.. :( Etter så lang tid rundt i Norge med Posten blir mutters DÅRLIG.. Bæ =/

Er ikke det kabinettet laget av lettmetall da? Steike for en klaging. Tenk heller på mora di du. Blir irritert av å lese om slik syting. Høres forresten ut som om det er mora di som har blitt sendt i posten og blitt dårlig av den lange reisen.

enig .

Lenke til kommentar
 

Deppa fordi mutters er for dårlig til å kjøre mg så jeg får hente mitt Lian Li PC70 som står på senteret å venter på meg.. sad.gif Etter så lang tid rundt i Norge med Posten blir mutters DÅRLIG.. Bæ =/

Er ikke det kabinettet laget av lettmetall da? Steike for en klaging. Tenk heller på mora di du. Blir irritert av å lese om slik syting. Høres forresten ut som om det er mora di som har blitt sendt i posten og blitt dårlig av den lange reisen.

enig

 

Ingen flaming av andres problemer og "sorger", i dette tilfellet...

Har ikke lest reglene for denne posten men jeg er sikker på at det står at man ikke skal kritisere andre for deres "sorger" eller "problemer" uansett hva de er! :mad:

Lenke til kommentar
Den hvem som helst kan være en som tenker å ansette meg et eller annet sted... Resten av tegningen skjønner vel alle. Når arbeidsgiver i tillegg ikke har krav på å vite om det (vil ha ingen innvirkning på hvor, når og hvordan jeg arbeider) så ser jeg ikke poenget med å legge det ut offentlig. De som føler for å vite det får heller sende en PM. Verre er det ikke :-)

Så gale? Uff, ikke for å være ekkel å grave men hva kan det være det der?

Lenke til kommentar
 

Deppa fordi mutters er for dårlig til å kjøre mg så jeg får hente mitt Lian Li PC70 som står på senteret å venter på meg.. sad.gif Etter så lang tid rundt i Norge med Posten blir mutters DÅRLIG.. Bæ =/

Er ikke det kabinettet laget av lettmetall da? Steike for en klaging. Tenk heller på mora di du. Blir irritert av å lese om slik syting. Høres forresten ut som om det er mora di som har blitt sendt i posten og blitt dårlig av den lange reisen.

enig

 

Ingen flaming av andres problemer og "sorger", i dette tilfellet...

Har ikke lest reglene for denne posten men jeg er sikker på at det står at man ikke skal kritisere andre for deres "sorger" eller "problemer" uansett hva de er! :mad:

sorry m8 :( men liksom......jaja, jeg burde kanskje ikke ha skrevet det. om han vil, så kan jeg fjerne innlegget mitt.

 

edit: jeg har på ingen måte tenkt å støtte noen eller ty til "personangrep" som du sier. på ingen måte ass. det har aldrig streifet hjernen min

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
sorry m8 sad.gif men liksom......jaja, jeg burde kanskje ikke ha skrevet det. om han vil, så kan jeg fjerne innlegget mitt.

 

edit: jeg har på ingen måte tenkt å støtte noen eller ty til "personangrep" som du sier. på ingen måte ass. det har aldrig streifet hjernen min

 

Sikkert ikke, å ser heller ikke no grunn t å lage noen sak ut av noe så lite! Bare et prinsipp, å synes det som ble skrevet var nok like harmløst som det så ut som, men man vet jo aldri. Tviler på at personen tok seg nær av det men synes likevel at i en slik tråd der det ofte kommer veldig alvorlige tilfeller av "depping" fram, så burde man holde seg til en slik regel om den finnes eller ikke...

Lenke til kommentar

Er deppa fordi at de fleste av kameratene mine har fått seg dame, og kutter ut kontakten helt Jeg vil også ha en å møte dagene med, men jeg er for nervøs, deppa, har for dårlig selvbilde osv osv :o/

 

Er også deppa fordi jeg er alene mesteparten av tiden, jobber på et sted jeg ikke liker, ikke får jobb noen andre steder, og jeg er deppa fordi jeg har så dårlig selvtillit :(

Lenke til kommentar

Edit: Tenkte jeg skulle ta bort detta fordi det jeg deppa over er _ingenting_ i forhold til andres problemer. Så for at ingen skal føle at jeg ødelegger tråden eller noe i den duren velger jeg å slette innlegget mitt og overlate tråden til de som virkelig trenger den. :)

Endret av Anette_
Lenke til kommentar

Har det omtrent som deg Anette_, bare at jeg jobber i stedet for å gå på skole.

 

Har en dame som er utrolig deprimert for tida. Måtte gå til det skritt i dag og konfiskere sovepillene hennes i frykt får at hun skulle finne på noe dumt.

 

Er så slitsomt å hele tida måtte være positiv og glad for å muntre opp andre. Har omtrent ikke overskudd til noe lenger.

Lenke til kommentar

Vel livet mitt suger som alltid! men ett lyspunkt er det nå i værtfall å det er at ting går mye bedre nå etter at jeg fikk de tabelettene mot tvangstanker jeg skrev om her tidligere. tenker ikke like mye på kjipe ting som før, å det eneste som ødelegger hverdagen min nå er drømmene mine...:( våkner opp i crappy humør nesten hver dag...:( har begynt på sovepiller slik at jeg sover så tungt at jeg ikke husker drømmene min mer...det funker ganske fint men kan jo ikke gå på sove piller hele livet!

Sovepillene har også hjulpet meg til å få døgnrytmen på plass igjen slik at jeg er maks uthvilt hverdag! legger meg i 11-12 tia hver kveld å sover til ti elve tia om morran...=)

 

Men som altid så er jeg redd for at ting går oppover for meg for da blir bare slaget større når det går rett til helvette igjen... :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...