Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg klarte å ikke si noe til henne på msn en hel time i stad :w00t:

:thumbup:

Jeg greier aldri slikt.. Må bare gå vekk fra PC'n..

Men sprakk når jeg kom på jobb nå og fikk beskjeden. Ble så deppa så jeg ga faen og sendte mld dum som jeg var og fikk bare dritt tilbake... Finnes utrolig mye kjipe folk :thumbdown:

 

Men men skal bli deilig å komme over henne tar vel ikke så lang tid tipper jeg... Det er jo 3-4 uker siden bruddet, og allt har gått bra intill nå. Var vel bare et savn som kom, forhåpentligvis kommer vel ikke savnet tilbake da hun understreker hvor dårlig menneske hun er.

Man må dessverre gjennom slike savn-perioder.. De er kjipe, men de hjelper faktisk.

Og når man får dritt tilbake på meldinger, ja, det er hun som driter seg ut.. Og det hjelper deg å se hvor patetisk hun egentlig er, når hun sender deg dritt meldinger..

 

Du fortjener helt klart noe bedre enn hun der! :yes:

Lenke til kommentar
Ja innser det... Men er jo på en måte ikke hun jeg savner, men tiden vi hadde sammen... Nå er det bare så ensomt uten henne, har jo venner, men er jo ikke det samme. Får ta tiden til hjelp og håpe det en dag dukker opp en prinsesse :cry:

Nå er det jo vår hvert øyeblikk og bøttevis av lettkledde jenter åpenbarer seg. Det er vel kanskje den beste tiden å være singel om man først skal være det :p

Lenke til kommentar
Sannt som dere sier :) Må bare bruke litt tid, og sjangsene kommer igjen er bare 21år så intet stress sånn sett, men uansett ikke gåy å gå fra å ha dame til å bli singel hatet(uten grunn) og blakk...

Hvor lenge har du vært u-singel?

 

Som du sier, 21 er da ingen alder.

Lenke til kommentar

heh.... på tirsdag skal jeg prøve å "Vise interesse" for en jente jeg har likt i en god stund nå. Men....Hvorfor er det blitt så vanskelig å snakke med hverandre, vise følelser, evt fortelle noen at en liker en, nå for tiden.

 

Det føles for meg som jeg skal til den værste pinningen/torturen EVER på tirsdag. Det føles ut som jeg holder på å bli revet i stykker av en supernova av alle mulige slags følelser/tanker. Jeg kan liksom ikke beskrive den følelsen helt, men det er iaff mer enn å være "nervøs" eller "sommerfugler i magen" følelsene. For det andre så er det jo sånn at jeg har blitt "såra" før, det har vel alle blitt med tiden. Og man husker gjerne den følelsen, fordi den sitter igjen for alltid, den er der sovende, klar til å dukke opp når den har annledning til det. Og nå har den dukka opp igjen. Alle værste tanker som jeg har opplevd dukker opp nå, og jeg vet ikke helt om jeg klarer å være "reasonable" eller ha kontrol over meg selv til tirsdagen. Det værste for meg vel er det at jeg vet ikke hva jeg skal si/gjøre/finne på da og da. Jeg klarer å ta de fleste utfordringene på sparken vanlighvis, men dette her er faktisk litt annerledes, hvordan det er annerledes, veit jeg ikke.

 

Min tankegang i det siste halvåret/året(nå som jeg tenker meg om) vært slik:

 

1) jeg trenger ikke forhold. Det er "for mye stress" og det fører med seg at en eller annen dag blir man såra og det orker jeg ikke. Det er for stress å "få" seg dame, fordi de fleste leker "hard to get"(*)-tingen som jeg har aldrig skjønt.

 

2) Jeg føler at jeg begynner å slite av å leve alene. Det å være alene, spiser meg levende innenfra. Føler meg max dritt når jeg ser at andre folk går hånd-i-hånd eller kliner på skolebenken elns.

 

Og problemet mitt / grunnen til de fleste depresjonene vært det at de 2 tankene fører til hverandre og det har skapt en "Ond Sirkel". Det ene fører til det andre og det andre fører til det ene. What to doooooooooo....hmmm. Vel thats it. Uansett hva det blir, så kommer jeg til å utsette meg for "torturen" og finne på noe. Ber hu ut på kino sikkert eller noe (blir vel klisje, men jeg har 0 peil, så det er sagt).

 

Long Live the MrLeftfield.

Lenke til kommentar

Hvor lenge har du vært u-singel?

 

Som du sier, 21 er da ingen alder.

er akkurat 3 uker siden på søndag.. Kort forhistorie var en krangel om at jeg jobbet så mye i helgen og ikke ville sove hos henne helgen pga at jeg på 3 dager skulle jobbe 30 timer og rett på skolen igjen... Da jeg sa jeg måtte ha søvn disse dagene pga at jeg jobbet ekstra mye da ble hun drit sur og vi kranglet litt... Så fannt jeg ut på søndag at hun drev med en ny fyr. og ba meg holde meg unna.. Da ble jeg selvfølgelig lei meg og drit forbanna men kom over det jævla fort. Hadde ikke vært så lenge sammen, men allt klaffet så sinnsykt bra.

 

Hun var min reddende engel etter et crappy forhold rett før hvor hun jeg da var sammen med var utro. Så jeg har på en måte dratt 2 råttne damer på strak arm.

Forskjellen var at det ikke var så bra med hun første, men med hun her var allt så perfekt, men viste seg at det var ulv i fåreklær... Midt oppi allt dette her føler jeg meg som en fjortiss da oppførelsen til disse hører hjemme på vgs/uskole.

Lenke til kommentar

MrLeftfield: går utfra dere kjenner hverandre og har litt kontakt men ikke noe utover det. Alderen på dere gjør det lettere å komme med råd..

 

Det jeg ville gjort var mens dere snakket bare spurt om hun hadde lyst å finne på noe en dag, så foreslår du kino(da er det lite som kreves av deg og du får en viss oversikt) etter kinoen går dere ut og spiser. Avtal gjerne neste date når dere skal hjem.

 

Viktig er det og gå sakte frem ta et skritt av gangen, se ann situasjonen og grader så oppover..

 

Frykten for å få avslag skjønner jeg veldig godt, men det å ikke spørre i det hele tatt er jo et avslag i seg selv. Her satser du jo på noe du ikke kan tape noe på!

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er 20, hun er 19. Vel..... det er ikke godt å si hvorvidt vi kjenner hverandre. Jeg og en kompis er IKT lærlinger og tar voksen kveldskurs om kvelden en gang i uka. Nå er det snakk om Naturfag. Så....meg,kompis og hu jenta er i samme gruppe når vi driver med elevøvelser etc. Så....

 

Før påskeferien skulle vi ha prøve,så vi dro sammen til kino og satt der før prøven og leste (det er utrolig digge sofaer der :D). Så kommer hu med :" ikke le, men jeg har noe for dere" og slenger ut mest Angel-like smilet. Så drar hu opp 2 påske egg for meg og kompisen. Jeg følte meg rimelig dum som ikke hadde noe i retur :(

Men anyways. Etter prøven dro vi til henne (hu leier liten hybbel hos andre folk, sånn underetasje-ting i ett hus) og spiste pizza. Så dro vi hjem 2-3 timer senere.

 

Nå sitter jeg på TG....føler meg max dritt, har skikkelig "noja" som noen vil kalle det, og savner hu noe #¤%¤#&¤#&%¤. Jeg vil se hennes engel-fjes konstant. Hu har vel det peneste ansiktet jeg har noen gang har sett. altså....hu er mest perfekte dama jeg har noen gang har sett/snakket med. so....thats it. Og de 2 punktene i posten min over, går som vanlig i sirkel i hjernen min. Drives me insane.

Lenke til kommentar

Du har ikke noe å være så negativ for! Hun der får du nok bare du fikser det, men kanskje snakke med kompisen din så det ikke bli noe sjalusi? hvem vet hva den andre tenker...

 

MEn seriøst be henne ut da! Garanterer deg hun ikke sier nei. Er bare å kjøre på :)

Lenke til kommentar

Du kunne jo vært orginal og bare latt henne lese det innlegget du skrev ;)

 

(hm, skulle jo nesten vært et eget forum for slikt snart :) )

 

Selv møtte jeg fruen på Blink, der hun truet med bank hvis man ikke sendte henne en melding, etter det ble det ble det bare mye snakking frem og tilbake, lenge, og tilslutt ble vi sammen. Merkelig hvor lett det er. (Var da jeg fant ut at MSN har en makslengde på loggene sine)

 

Å ta det rolig fungerer helt fint, la kompisen vite om det, kansje han til og med kan hjelpe deg. :)

 

Du måå jo ikke dra på date heller, kan jo rett og slett bare henge sammen.

Lenke til kommentar
Er bare å kjøre på :)

heheeh fikk høre det før :p

 

Men liksom, det er så mange uskrevne regler som jeg enten ikke skjønner noe av eller rett og slett ikke kjenner til, så jeg kommer garantert til å gjøre noe feil :S *suckage* menneh....før så kunne ta den letteste veien og bli feig og ikke gå for det, men denne gangen kan jeg ikke bare sitte og se på at hun forsvinner på slutten av året. Det har jeg ikke hjerte nok. Denne gangen kan jeg ikke ta den letteste veien. This is it.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...