Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ferien er snart er over. Jeg vil ha noen dager hjemme naar jeg kommer hjem herfra. :(

Ferie. Har ikke hatt ferie siden i sommer.

Da var jeg tvunget ut i ferie. SELV om jeg ikke hadde råd til det!!!

 

I sommer satt jeg å spiste knekke brød med luft på. Og vann. MASSE vann.

Det var gøyt det.

 

Det eneste positive denne uken er at det er så mange på ferie at det ikke lenger er kø her i bergen. Litt lettere å kommer frem til kundene.

 

OG det har vært fint vær. For engang skyld!!!!

Men kaldt er det ennå. SUKK.

Lenke til kommentar

I det siste har jeg snakket en del med eksen, det gikk jo som det måtte gå, på tur ned i den dype, gamle depresjonen. Har også slitt med smerter i brystet og tror jeg må til lege ;)

I tillegg har jeg "oppdaget" at verden er en fæl plass og at jeg hater samfunnet jeg lever i - det er jo litt bensin på flammene når det kommer til depresjon.

Alt i alt er jeg FAEN meg misfornøyd, og ja, jeg har begynt å "bjeffe" ut små hyl (?), klarer ikke kontrollere det, bare roper ut litt her og litt der.

 

Konklusjon; FAEN SATAN FAEN.

Lenke til kommentar
I det siste har jeg snakket en del med eksen, det gikk jo som det måtte gå, på tur ned i den dype, gamle depresjonen. Har også slitt med smerter i brystet og tror jeg må til lege ;)

I tillegg har jeg "oppdaget" at verden er en fæl plass og at jeg hater samfunnet jeg lever i - det er jo litt bensin på flammene når det kommer til depresjon.

Alt i alt er jeg FAEN meg misfornøyd, og ja, jeg har begynt å "bjeffe" ut små hyl (?), klarer ikke kontrollere det, bare roper ut litt her og litt der.

 

Konklusjon; FAEN SATAN FAEN.

Når jeg leser om hvordan du har det, så har det en tendens til å synes mindre synd på meg selv. Kjenner meg mye igjen i det du sliter med, samtidig som jeg ser at du har det 100 ganger verre.

Lenke til kommentar

Huff livet er forjævlig. Synet på mat og drikket er drastisk endret etter en undersøkelse som krevde phosphoral på forhånd. Klarer jo søren meg ikke ting som innholder blant annet sitronsyre i større mengder. Bare for å nevne noen problemprodukter:

  • Iste med sitronsmak
  • Pepsi og Coca Cola m/sitronsmak
  • Enkelte tannkremer :-/ (sikkert pga noen salter som finnes både i tannkremen og phosphoralen)
  • En bestemt type Extra drops (husker ikke hvilken det var i farten. Dropsene har en rødfarge iallfall :p)

Er en del andre ting også, uannsett, smaken det fremkaller er helt forjævlig :(

 

Ja, også må vi jo nevne at jeg fra før ikke akkurat er noen storspiser... og det her hjelper jo selvsagt ikke noe særlig på spisevanene i positiv rettning. Heldigvis har jeg en BMI et stykke over undervekt, men alikevel.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

Er sammen med verdens nydeligste jente for tida. Ting burde vært helt topp, men det er de dessverre ikke.

 

Hun lider av massive depressjoner og får ikke skikkelig hjelp.

 

Blir så fly forbanna på legene her i landet. De dytter i ho lykkepiller så det tyter i alle bauger å kanter uten at det hjelper noe. Klager ho så bare øker de dosene eller bytter merke.

 

Er så hardt og hele tida måtte trø til for å trekke henne opp igjen. Hele tida være positiv og passe på hva en sier. Er ikke alltid lett å se lyset i enden av tunnelen når folk føler at de hadde hatt det bedre som døde.

 

Men hva gjør man ikke for folk man er glad i og bryr seg om. Vet heldigvis det er gjensidig.

 

 

Måtte bare få dette ut.

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som føler meg helt lost hver dag?..

Føles ut som om jeg er i en slags third person view av meg selv hele tiden, alt bare går, følelsesløst framover. Akkurat som neo følte det da han var i the matrix.

:no: Også er jeg alt for mett nå. :nei:

Welcome to my world.....og sikkert mange andres også.

 

Jeg syns også at det meste av det som skjer hver dag i mitt liv er bare en følelsesløs drift som jeg kunne nesten tro var forhåndsbestemt for meg allerede...

Lenke til kommentar

Bah.. jeg har funnet en drømmedame i klassen som er 2 år eldre enn meg, og singel. Men så tørr jeg ikke å spør henne om noe siden jeg er redd for et nei, mest trolig pga. aldersforskjellen. Huff og huff så lei jeg blir.

 

Hun blir siv.ing. i lag med meg og fikk 6-er i alle fag på vgs.

Ser dritbra ut

Er snill, har tatt med hjemmebakte boller på skolen

Smiler dagen lang

Ler av og til av humoren min

Spiller i eliteserien i fotball for kvinner

Rett og slekt perfekt.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

Si hei til henne, og bli kjent med henne.. ikke ta deg selv så høytidlig... :)

btw. Perfekt er noe som ikke eksisterer, men eg skjønner hva du mener. :p

 

 

Eg skal forresten snakke med psykolog, da finner eg vel ut om det er noe som feiler meg og kan fikse det eller finne ut at det egentlig ikke er noe... (dvs. noe som kanskje er aldersbetinget og forsvinner..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...