Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vell, har vært veldig god venn med ei jente i klassa nå siden jul. Også nå vil hu ikke ha noe med meg å gjøre lenger, bare vil ikke snakke mer med meg. Ikke vet jeg hvorfor heller. Sagt hu liker meg mange ganger, vi har nesten vært sammen. Også driver hu og flørter med en anna fyr. Nei, livet suger.

 

Ikke er jeg flink til å fortelle ting heller.

 

 

Klarer ingenting jeg...

 

 

 

Bare å sitte her og skrive til meg selv.....

 

 

 

 

:cry:

føler med deg.

Lenke til kommentar
Har ikke kommet meg helt etter hjernerystelsen for 1,5 måneder siden... Har vært konstant svimmel nå. Woho, bare 2 uker igjen til nevrolog, hurra for norsk helsekø :w00t:

Ja, de er ufattelig korte må jeg si. Et par spesialiserte operasjoner er jo køen på "bare" et par år. Kjenner til eksempler hvor den såkalte ventelistegarantien har blitt brudt så det dundrer. Hørte vi "fritt sykehusvalg"? Pøh! I det tilfellet er det bare et sykehus som tør (merk TØR) å operere... Fritt sykehusvalg my ass :roll: Heldigvis er det betraktelig bedre for de litt mer vanlige greiene, men alikevel, hora for helsekøen! :w00t:

 

Jeg sitter forøvrig her rimelig ensom med fortsatt relativt hoven fot. Kan riktig nok stå på den nå, men, men...

Lenke til kommentar

Tok endelig kontakt med eksen 3 uker etter bruddet klarte ikke lengre... hun var hos sin nye type og skule sove der... Sitter oppe nå og hører på öpna din dörr og annen sippe musikk... har ikke sjangs til å sovne tenker bare på han ligge der intill jenta mi :cry:

Lenke til kommentar

Er det som er så rart gikk helt fint intill i går... tenkte ikke på henne en gang.

 

Dum som jeg var sendte jeg mld og fikk svar og fikk vite ting jeg overhodet ikke er klar for å høre :cry:

 

Men å drepe tanker er ikke lett... Å drukne de med alkohol er bare dumt etter fyllekulen blir det bare værre :(

Lenke til kommentar
Gleder meg til ferien er over... blir mer å tenke på enn eksen... Helt jævlig å tenke på jenta mi ligger med den dusten nå :cry:

En ting som du kanskje bør kvitte deg med er vel tanken på henne som "jenta di".

 

Men vet akkurat hvordan du har det, men går jo som regel bare noen månder så ser man at man egentlig klarer seg mye bedre uten dama. Hvertfall sånn det har vært for meg da.

Lenke til kommentar
Tok endelig kontakt med eksen 3 uker etter bruddet klarte ikke lengre... hun var hos sin nye type og skule sove der... Sitter oppe nå og hører på öpna din dörr og annen sippe musikk... har ikke sjangs til å sovne tenker bare på han ligge der intill jenta mi :cry:

Ah.. det der er for jævlig.. Føler med deg gutt. Det er en klisjé og det virker alltid teit når man er i det, but this too shall pass, og det er nok av fisk i havet.

 

Om en stund når du har din nye dame liggende der er smerten du kjenner nå helt borte.

Lenke til kommentar

Takker for med følelse, digg å få lufta litt... Få som forstår at jeg er sånn etter sånn hun var... er faen ikke lett. Men merkelig jeg hadde det bare litt jævelig 3-4 dager etter bruddet så var allt fint intill nå...

 

følelsene sier ta kontakt få henne tilbake bank dritten ut av han dusten... Men fornuften sier ikke ta kontakt og gi faen for i dette tilfellet er gresset faktisk grønnere på den andre siden..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...