Gå til innhold

Hva betyr egentlig spill-titlene?


Anbefalte innlegg

V[]bster' date='10/09/2004 : 16:23']
Var det ment til meg eller Veritas?

DEG :mad:

 

Edit: Hva skulle veritas ha gjort som kunne irritere meg? Det er du som alltid skal whine og trøkke ting opp i trynet på folk.

Jeg er ikke tøff, men jeg har meninger, å når du alltid enten leker moderator eller er ultra irritabel, så er jeg ikke sein med kjefte litt...

Haha, hvor faen har jeg lekt moderator? Jeg har aldri gjort det, så ikke prøv engang, jævla drittunge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
V[]bster,10/09/2004 : 16:23]
Var det ment til meg eller Veritas?

DEG :mad:

 

Edit: Hva skulle veritas ha gjort som kunne irritere meg? Det er du som alltid skal whine og trøkke ting opp i trynet på folk.

Jeg er ikke tøff, men jeg har meninger, å når du alltid enten leker moderator eller er ultra irritabel, så er jeg ikke sein med kjefte litt...

Haha, hvor faen har jeg lekt moderator? Jeg har aldri gjort det, så ikke prøv engang, jævla drittunge.

Jeg kan huske en gang hvor du lekte mye moderator, hadde gamer.no logoen som avtar og fullt navn i signatur.. Hoppa rundt på forumet her som en skikkelig wannabe.. Ikke lur deg unna.

 

::"jævla drittunge", veldig konstruktiv kritikk det der ja, skaff deg ett større vokabulær!::

Endret av Co[]V[]bster
Lenke til kommentar
Jeg kan huske en gang hvor du lekte mye moderator, hadde gamer.no logoen som avtar og fullt navn i signatur.. Hoppa rundt på forumet her som en skikkelig wannabe.. Ikke lur deg unna.

 

Kanskje fordi jeg var ansatt hos Gamer.no og det var påkrevde, avatar og signatur ble endret for meg.

Som hva da? Dyslektiker?

 

[sorry psilocybe, klarte bare ikke dy meg :blush: ]

Endret av Co[]V[]bster
Lenke til kommentar

Morrowind var nevnt her. Morrowind er jo navnet på et av landa i The Elder Scrolls-sagaen, tilfeldigvis der TES III: Morrowind utspiller seg (wow), og jeg vil våge å tro at navnet ikke har noe stort større betydning enn Trondheim eller Sarpsborg.

 

Noen som har noen god forklaring på hvorfor Quake heter Quake? Så vidt jeg forstår har det en forbindelse med den geologiske termen "å skjelve"?

Lenke til kommentar
Noen som har noen god forklaring på hvorfor Quake heter Quake? Så vidt jeg forstår har det en forbindelse med den geologiske termen "å skjelve"?

Som i "earthquake"? Hmmm :hmm:

Sorry: Way off Topic her, men måtte bare komentere signaturen din:

Fant du noen gang ut hva det ultimate spm til det ultimate svaret var??? Lurer litt på det der :hmm:

PS: Lest HELE seiern p engelsk 3 ggr nå :p (ALLE, ikke bare de 4 i den opprinnelige triologien på 4 :p )

Endret av Cord
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...