Gå til innhold

Q-Tec , er det virkelig så sucky?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For N'te gang, JA Q-tec er sucky,elendig,dritt og helt suugent. Dette har blitt bevisst utallige ganger og hvis du ser deg litt rundt på ok forumet så ser du maaaaange slike poster som denne og q-tec diskusjons-poster. Konklusjonen er alltid den samme på alle postene: Q-tec er ELEndig, hold deg langt unna alt som heter Q-tec strømforsyninger. De kan eksplodere.. Wææ :realmad:

Endret av Blazter
Lenke til kommentar
Q-Tec , er det virkelig så sucky??:hmm:

 

eg har Q-tec PSU.. 400W double fan gold..!! e den dårli..

d eneste eg har merket e at den bråker no jævli :no: 33db.. d hadde eg ikkje trudd...

Unngå SMS språk i ett forum der du har mer enn 160 tegn til rådighet. Det er ingen grunn til å bruke sms språk her, og det skaper bare innlegg som er vanskelige å lese.

Lenke til kommentar

Hvis Q-TEC virkelig var så dårlige som alle vil ha det til, ville da de største web-butikkene,

Komplett, PS Data og mange andre, selge de år etter år...? :ermm:

Det ville jo ikke være særlig smart med tanke på all den reklamasjonen, og dårlige reklamen som da måtte komme...

 

Nei, jeg mener ikke at Q-TEC er særlig bra, men kan det hende noen overdriver en smule...? :hmm:

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar
Q-Tec fører opp antall watt i peak verdi, altså må dette deles med roten av 2 for å få riktig verdi, minus en del watt grunnet dem mest sannsynlig oppgir absolutt max verdi selv om det er peak. dessuten har de rykte på seg for å bare ryke helt på måfå

peak-verdien på likestrøm?;) Uffameg

peak verdi på veksel ja...

 

dem regner da visst watten ut fra amp * 230vAC

Lenke til kommentar

For å skille snørr og barter så oppgir Q-tec peak ut verdi.

På modellene opp til 550(leke)vatteren så er det fult mulig å regne seg fram til kontinuerlig verdi, på 650(leke)vatteren står ikke kontinuerlig ampere oppgitt, har letet på hjemmesiden deres om det.

Den er litt ustabil på spenningen også.

Min Q-tec 550W gold har gått i 3 år nå med bytte av en vifte som stoppet etter det første året.

Og ja den lager lyd, men den skal nå få gå til den ikke gjør jobben sin lengere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...