Gå til innhold

thailender vant frøken norge?


anon12234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo nevne carew, Daniel Braaten og et par andre som (kan) representerer Norge, som ikke akkurat ser så norske ut...

 

Edit: Dessuten var jo nesten ALLE som entret idretts arenaen i Athen fra USA "fargede". gjør ikke meg noe...

 

Hvis noen hadde kommet opp til meg og sagt at jeg ikke er egnet til å representere det norske samfunn fordi jeg er "gul" istedetfor hvit, så ville jeg nok slått ned personen, jeg er like glad i Norge selv om jeg har en annen hudfarge.

 

Edit 2: og ja... jeg ER "gul"

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar

Hvor mye "norsk" må en være før du syns en bør få lov til å bli med i slike konkurranser da? Hvem skal bedømme om folk ser "norske" ut? Finnes det et typisk "norsk" utseende som alle nordmenn må se ut som før de kan kalle seg "ekte nordmenn" eller noe?

 

Dama var norsk statsborger og var sikkert gloheit også. Da syns jeg iallefall at det er fair at hun vinner.

Lenke til kommentar

Latterlig mening.. :no:

 

Om man har norsk statsborgerskap er man norsk.

Hele Miss/Frøken opplegget dreier seg om å representere landet gjennom personlighet og meninger, ikke hudfarge. Det er selvfølgelig også lagt vekt på utseeende, men dette avgjøres utifra pen JA/mindre pen NEI og ikke hvit JA/svart NEI...

 

Det finnes heller ingen god løsning på å faktisk gjennomføre et Frøken Norge hvor deltaker kravet er å være "hvit" :nei:

Lenke til kommentar
Hvor mye "norsk" må en være før du syns en bør få lov til å bli med i slike konkurranser da? Hvem skal bedømme om folk ser "norske" ut? Finnes det et typisk "norsk" utseende som alle nordmenn må se ut som før de kan kalle seg "ekte nordmenn" eller noe?

 

Dama var norsk statsborger og var sikkert gloheit også. Da syns jeg iallefall at det er fair at hun vinner.

Alle ler av tyskerne og deres syn over den ariske rase med blondt hår og blå øyner, men så til slutt, så virker det som at alle fortsatt støtter tyskernes teori... Skuffer meg.

 

Er helt enig med Blib

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar

Har ikke sett hun thai damen.....men hun fra bergen jobber med min søster....eller min søster er sjefen hennes... :green: *ringe og spørre etter nr til hun digge* :green:

 

Edit: Tror ikke eg har noe imot at jenter av andre raser vinner miss norge så lenge de er finere enn konkurrentene. :shrug:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...