Gå til innhold

thailender vant frøken norge?


anon12234

Anbefalte innlegg

ja, hun er norsk. men en thailender skal ikke representere norges vakreste kvinne. da vill jeg gjerne ha en 100% norsk kvinne, og i det mener jeg hvir i huden, slik som vi oprinnelig er. thailendere har andre genetiske trekk en oss. og da vill jeg ikke at en som ikke har norske gener skal representere norge og slik som "vi" ser ut til resten av verden. det er jo trossalt det det dreier seg om

 

edit: skrivefeiler her :p

Den dagen konkurransen gikk ut på å se mest mulig "riktig" ut i forhold til hvilket land man representerer, så skal jeg heller være enig med deg. :p Mulig frøken Norge-konkurransen handler om utseendet, men det handler ikke om å se mest norsk ut. :no:

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette handler om å sende en norsk person til miss universe /world . der skal man sende landest "vakreste" som skal representere landet vårt, norge til resten av verden. og da SKAL personen være 100%norsk. .......syntes jeg

 

edit: ble litt rar den sammensetningen ;)

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
dette handler om å sende en norsk person til miss universe /world . der skal man sende landest "vakreste" som skal representere landet vårt, norge til resten av verden. og da SKAL personen være 100%norsk. .......syntes jeg

 

edit: ble litt rar den sammensetningen ;)

Så hvorfor spretter ikke de rundt i bunad, danser folkedans og lager brunost? Dessuten ER det ikke om å bare være penest. Det er masse andre ting det handler om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Synes da representanten fra Norge skal være født og oppvokst her.

 

Syns forøvrig også det er idiotisk når for eksempel håndball-landslaget henter inn utlendinger, venter til de blir "norske" og lar dem spille for oss.

 

Har ingenting med rasisme å gjøre. Det bør også nevnes at folk her er flinke til å se ting svart/hvitt. :ermm:

Lenke til kommentar
Synes da representanten fra Norge skal være født og oppvokst her.

 

Syns forøvrig også det er idiotisk når for eksempel håndball-landslaget henter inn utlendinger, venter til de blir "norske" og lar dem spille for oss.

 

Har ingenting med rasisme å gjøre. Det bør også nevnes at folk her er flinke til å se ting svart/hvitt. :ermm:

DET er noe annet. Men denne jenta er jo halvt norsk, halvt thailandsk. Går ut i fra at hun har vokst opp i Norge. Hvilken opprinnelse faren er av spiller jo ingen rolle. Særlig siden man alltid kan være sikker på hvem som er moren - det noe annet med faren. Nå kan man jo faktisk se at hun er halv thailandsk.. men hvilken rolle spiller det? Det er bare til lå innse at det å se norsk ut ikke nødvendigvis er synonymt med blond og dum :p

Lenke til kommentar

Noe som er litt gøy er at hun i store deler av tråden har gått under "thailender". Om hun har norsk statsborgerskap, er født og oppvokst her, og en av foreldrene er opprinnelig norske, da ser jeg ingen grunn til at hun skal beskrives som "Thailenderen"..

 

Hun er jo da faktisk norsk... jeeez...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...