Gå til innhold

thailender vant frøken norge?


anon12234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er ingen rasist eller no. men er det noen flere her som er enig med meg i at en thailender ikke skal være med i frøken norge?. norske skal være med i frøken norge.  kanskje hun har norsk pass og er norsk etter papirene men hun er fortsatt thailandsk. flere som er eing med meg?

Nei.

 

Noen som har link? Altså bilde av finaliste og vinneren?

Ja, ER hun fin eller?

Endret av aero^^
Lenke til kommentar

Menneskeraser finnes ikke, og det burde de fleste oppegående ha fått med seg. Har du kritthvit hud, lyst hår og blå øyne er det ikke noe i veien for at du har mer tilfelles genetisk med somalieren nede gata, enn du har med en kompis med samme utseende som deg selv.

 

jeg for øvrig fullt faen i hvemk som vinner Frøken Norge, så lenge jenta har vett i hodet og kan representere norge som nasjon gjennom meninger og handlinger.

Lenke til kommentar
Menneskeraser finnes ikke, og det burde de fleste oppegående ha fått med seg. Har du kritthvit hud, lyst hår og blå øyne er det ikke noe i veien for at du har mer tilfelles genetisk med somalieren nede gata, enn du har med en kompis med samme utseende som deg selv.

Jo, raser finnes. Og nei, det er ikke ofte en nordmann man er mer genetisk lik en afrikaner enn en annen nordmann.

 

Det er faktisk snakk om at forskjellene er så store at man begynner å tenke i retning "spesialdesign" av medisiner ol.

 

--------------

 

Jeg er ikke rasist, og har ingenting i mot folk som ikke er slik som jeg er. Jeg bare påpeker fakta. Det er ikke det å si at det finnes menneskeraser som er galt, det er først når man ser ned på/hater/whatever andre som ikke er like seg selv man gjør noe galt.

Lenke til kommentar
Det henger vel sammen med nasjonalitetsfølelsen. En nasjon er ikke det samme som en stat, og trenger heller ikke være det. Nordmenn er en nasjon av like folk med lik kultur, og vil vel kansje helst bli representert av noen fra samme nasjonen?  :hmm:

Dette ble bare rart

Faktisk veldig enig i det du skriver. :)

Så du mener bare "nordmenn" skal få spille f.eks på fotball-landslaget? Representere Norge i OL?

Lenke til kommentar
Det henger vel sammen med nasjonalitetsfølelsen. En nasjon er ikke det samme som en stat, og trenger heller ikke være det. Nordmenn er en nasjon av like folk med lik kultur, og vil vel kansje helst bli representert av noen fra samme nasjonen?  :hmm:

Dette ble bare rart

Faktisk veldig enig i det du skriver. :)

Så du mener bare "nordmenn" skal få spille f.eks på fotball-landslaget? Representere Norge i OL?

ok... dette blir vanskelig og forklare...

 

i fotball er d ikke utsende som teller, men fotballen som skal representer landet. f.eks hvis brasil hadde ansatt drillo og startet med soneforsvar ville ikke de fra brasil likt d... om carew er svart eller hvit bryr meg ikke

 

I en missekonkurranse er d utsende til jenta som representerer landet. Og utsende skal ha litt samhørighet med d landet man kommer ifra. F.eks hvis en samejente ble miss Spania ville d vært litt sært...

 

ikke at d gjør så veldig mye at en thailender ble valgt...

 

vet ikke om noen forsto?

Lenke til kommentar
Så Miss USA burde være indianer, Miss Norge burde være Same og Miss Sør-Afrika burde være negresse?

ok... jeg skrev "skal", d burde jeg ikke ha gjort....

 

prøvde bare og få oppklart hvorfor folk kanskje ville stusse litt på henne...

 

for min del kunne hun vært en japse på 198 med røde rastafletter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...