Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

syntes Vapier bloodlines, i det hottel brettet var skumelt. til at alt fram til da virka veldig "uferdig", så overaska det sinsykt, satt å spilte det i natt

spiller som malkavian, så veit ikke om den stemmen i hue er fordi jeg er gæ'ærn, eller om det er sån for alle clanene. men skvat sinsykt når: du gikk in i den blind gangen, du hører stemmen i hue som sier " hi'sss heeere....", du snur deg får å gå ut av gangen, lynet slår ned utenfor å lyser opp gangen, med en sinsyk lyd effekt, så ser du spøkelse helt opptill ansiktet.....

 

fy jesus, jeg skvatt :dontgetit:

Lenke til kommentar
syntes Vapier bloodlines, i det hottel brettet var skumelt. til at alt fram til da virka veldig "uferdig", så overaska det sinsykt, satt å spilte det i natt

spiller som malkavian, så veit ikke om den stemmen i hue er fordi jeg er gæ'ærn, eller om det er sån for alle clanene. men skvat sinsykt når: du gikk in i den blind gangen, du hører stemmen i hue som sier " hi'sss heeere....", du snur deg får å gå ut av gangen, lynet slår ned utenfor å lyser opp gangen, med en sinsyk lyd effekt, så ser du spøkelse helt opptill ansiktet.....

 

fy jesus, jeg skvatt :dontgetit:

Ja jeg er helt enig med deg ! Det hotellbrettet var skikkelig creeeepy ! kickass-spill

Lenke til kommentar

Doom 3 er litt creepy.. men spillet har jo sinnsykt dårlig story. Årets store skuffelse spør blir for kjedelig

Men nå nylig spillte jeg et sinnsykt bra spill, vampire the masq. Bloodlines, et rollespill med HL2 grafikk, ble utrolig redd på spøkelsemissionet beach house, og når jeg skulle ut til snuff mansionen med tzimichen vampyren. Utrolig makaber stemning. Spillet er sinnsykt bra. Anbefaler det til alle som liker Fallout 1og2 og Baldursgate og Half life 1 og 2 . Det beste spillet jeg har spillt siden Fallout 2 og det er vel 5-6 år siden i allefall.

 

:thumbup::tease::thumbup:vampire the masq. Bloodlines,[/color][/color][/u] kjempe spill, viss du takler memory leak og bugs

Lenke til kommentar
Ravengreia i HL2.. skitskummelt

Haha, ja det var faktisk det. Husket jeg fikk panikk av de hoppe-beista som absolutt skulle opp takrenna når man venta på den heisen!

:scared:

Stod å venta på at den ene skulle komme opp takrenna da jeg ble angrepet bak fra :cry:

Enig..prøvde å komme meg gjennom det brettet ganske kjapt :D Men om en skyter de enten på vei opp takrenna, eller når de skal komme seg fra takrenna til hustaket, ble det ganske lett...ser jo hvilken renne den kommer opp siden den rører på seg..

 

Ellers er AVP-spillene "grusomme"..Har egentlig ikke lyst til å spille, men av en eller annen grunn må jeg bare ;)

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...