Gå til innhold

OK - takk og farvel


Anbefalte innlegg

Interessann tråd dette her! Er helt enig i dette med fullstendige setninger, skrivefeil og lignende.

 

Ikke for å være negativ, men det er veldig vanskelig å få til noe bra, når ALLE har muligheten til å skrive ALT de vil!

 

Jeg tror det vil bli et problem. (erfaringskunnskap)

 

Prisverdig tiltak - å forsøke å få ryddet opp litt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk Swanky!. Jeg er faktisk stolt av gamla mi!

Og jeg har faktisk nå putta inn et Ati Radeon VE med TV-ut og DVI utgang som jeg kjøpte brukt fra en hyggelig fyr her for kr 450,-. Så fikk jeg med Ati's multimediacenter og DVD'n går som en drøm!

 

Det var forøvrig en tråd for noen uker tilbake som gikk litt på hvor mange som hadde "gammalt" utstyr.

Da kom folk ut av skapan gitt, og det ble en hærlig lang tråd. Fint med litt "hardcore", og samtidig så fortalte tråden meg at mange har datautstyr som er både 2,3 og 6 år gammelt, og mange av dem bruker det faktisk.

 

Dette ble litt på sidelinja, men dog.

Lenke til kommentar

Bra, legg lista høyt, slik at dere skremmer vekk flest mulig. Hva som er saklige tråder og replyes vil alltid være gjenstand for subjektive meninger.

Og husk, brukere av dette forumet er stort sett unge mennesker.

Så vi som har jobbet oss oppover fra x86i, sitter ofte med andre spørsmål enn de som henta første maskina på Elkjøp i dag.

Lenke til kommentar

Til deg som postet denne. Jeg KUNNE ikke VÆRT mer enig.

 

Trodde jeg var alene om å hate alle disse fjollete posterne (siste ordet f.eks*kremt kremt*).

 

Mange bruker dette forumet nesten som en chatteside.

 

Husker for 1 år siden omtrent..da var det mange seriøse fine poster her.

 

Nå har det sklidd litt ut, bare hauger av "JEG HATER TELENOR" poster osv.

 

++++++

 

Mengden av meningsløse poster har tatt helt av.

 

Sørgelig :sad:

Lenke til kommentar

Helt enig med Swanky og DrErling (og resten), har vært fast gjest på forumet i 4 år tror jeg. Fikk mye hjelp her da jeg hadde oppgradert fra 386en til Pentium II 300Mhz.

 

Mange takker til DrErling som var veldig hjelpsom, og svarte flittig.

 

Syntes forumet har blitt for useriøst, startet egentlig med det før det ble flyttet fra Delfi. Husker "siste orde" o.l., men dette ble tatt tak i av medlemene. Alle som prøvde å spamme eller rote til forumet ble avvist av de andre medlemene og fikk ikke hjelp eller svar på postene. Dette førte til at "drittsekkene" forlot forumet, eller ble mer seriøse. Alt av uskyldig moro (som "siste ordet" foregikk i en egen kategori beregnet på dette.

 

Så jeg tror ikke bare vi må dytte problemet over på Hardware.no gjengen, men også være med å dra lasset og "rydde opp" selv.

 

Kan ikke vi få en egen skryte vegg, hvor alle kan poste Hardware og scores? Ikke at jeg trenger det, men det er tydligvis mange som har det behovet.

 

MVH

Knut Martin

Lenke til kommentar

for meg så virker det som om mange av de med xxxx antall poster ofte bare skal ha tallet der (da mener jeg ikke alle).

 

Jeg legger ikke skylda på hardware.no alene, men de burde ta litt mer kontroll over slikt. Sirhartage (eller hva han heter) har jo til en viss grad kontroll. Men de skulle stengt useriøse poster fortere.

Lenke til kommentar

Er så enig i alt som kommer fram her.

 

Jeg hadde tidligere "siste meldinger" som startside. Men nå er det ofte bare tull og tøys på den. Slike poster som "søppel", "tester" og annet tull burde ikke vises på denne siden... Hva i h*w har snøskuter kjøring med hardware å gjøre?

 

Jeg bruker forumet til barbara.no. Der kan jeg åpne flere vinduer og lese dem uten å måtte maksimere. Men jeg kan ikke lese private meldinger der. Noen som kan fixe det?

 

Et forum som HW bør være et oppslagsverk og ikke en plass hvor man slenger dritt. De som har lyst til det, kan gå på IRC og chatte.

 

_________________

MSI-K7T266Pro2RU, XP1800+, 60GB WD + 20GB SG, 256MBHynix, Plextor24x, Pioner106s dvd, ChieftecDX-01-SLD 300W, Audigy, 8500retail, TaisolCGK760, ADSL702/128, WinXPpro

 

[ Denne Melding var redigert av: TuMaz på 2002-05-01 01:01 ]

Lenke til kommentar

Kommende tiltak:

- Jeg skal gjøre søkefunksjonen i forumet mer brukervennlig ved å sortere lista over forumkategorier mer logisk

- Jeg skal legge til mulighet for moderering i frames-forumet.

- 4 har meldt sin interesse for å lage FAQ, og vi skal se nærmere på om dette er noe å satse på. Det er mest aktuelt, men samtidig mest arbeidskrevende, å lage en kunnskapsdatabase som man kan henvise til når man får samme spørsmål for n'te gang

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

denne tråden diskuterer vel noe av det samme som har blitt diskutert her.

 

er ganske så enig i mange av innleggene som har blitt skrevet tidligere. hva med å flytte 'alt om data' nederst på oversikten over emner på forummet og kanskje flytte andre emner lenge opp/gjøre dem mer synlige (bla 'off topic'-emnet). på den måten vil en unngå alle de idiotiske svada-innleggene som havner under 'alt om data'. er alt for mange som legger innleggene sine under dette emnet (synes jeg) som godt kunne vært lagt under et av de andre emnene.

 

vær litt mer ivrig med å stenge/flytte innlegg. kun på denne måten tror jeg det vil bli sjerpings på innleggene her.

 

var en som foreslo at en kunne gjøre dette til en betal-tjeneste. på den måten vil en utelokke svært mange av de useriøse drittungene som fyller forumet med meningsløs pjatt som egentlig ikke tjener noen som helst hensikt.

Lenke til kommentar

Quote:


ilpostino skrev (2002-05-02 13:47):

var en som foreslo at en kunne gjøre dette til en betal-tjeneste. på den måten vil en utelokke svært mange av de useriøse drittungene som fyller forumet med meningsløs pjatt som egentlig ikke tjener noen som helst hensikt.


 

Tror ikke betal-tjeneste er veien å gå. Det er for mye arbeid, og vil nok skremme bort for mange lesere til å ha noe for seg.

En skjerpings på moderering håper vi kan hjelpe mye, så vi vil prøve dette i første omgang.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-01 00:59, TuMaz skrev:

Er så enig i alt som kommer fram her.


Jeg hadde tidligere "siste meldinger" som startside. Men nå er det ofte bare tull og tøys på den. Slike poster som "søppel", "tester" og annet tull burde ikke vises på denne siden... Hva i h*w har snøskuter kjøring med hardware å gjøre?


 

Siste meldinger: Velg kategori "hardware" : vis :wink:

Lenke til kommentar

Joda, men da ser man ikke meldinger postet innen andre kategorier.

 

Selv har jeg irritert meg endel over disse usaklige postene som dukker opp over jevne mellomrom.

 

Jeg vil foreslaa aa banne postere av viss-vas for en maaneds tid - ban helle domenet deres for alt jeg bryr meg.

Lenke til kommentar

Syntes litt av fokus skal styres mot oss brukere, kan ikke vi ta litt ansvar. Kort og godt skrive at tråden er uinteressant og ikke hører hjemme i forumet. isteden for å svare og kritisere han som har påbegynt den og dermed føre til krangling og masse unødvendige poster.

 

Hvis alle gjør dette i sammarbeid med moderatoren tror jeg vi kan få tilbake respekten forumet hadde på Delphi tidligere.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-04 19:29, Spiff skrev:

Hva med å lage en ordning slik at folk kan gi seriøsitets-karakterer på hverandre.



 

Det finnes i frames-forumet - men benyttes svært lite. Sjekket et par tråder nå uten å finne noen personer med karakter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...