Gå til innhold

Kampen mot rasisme?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jokke: Siden dette ikke var solidarisk o.l., kan det vel umulig vært kommunisme ;) Neida, seriøst, Trotsky var også jøde, mye rart man kan lære på Vigrid :)

Anbefaler i samme slengen siden www.Nigrid.net

 

Sovjet var ikke kommunistisk, OK, men det var det de utgav seg for å være. Ingen commie-samfunn har visst seg å være spesielt solidariske..

Lenke til kommentar
:shrug:

 

De bør få lov til å ytre seg, akkurat som du får lov til å ytre ditt. De tror like mye på sitt budskap, som du tror på ditt budskap. Det utgjør ingen reell fare at de får lov til å uttrykke seg heller, budskapet deres faller for de aller fleste på sin egen urimelighet.

 

Jeg er for all del imot nazisme, og skulle gjerne sett den knust, men jeg er for total ytringsfrihet.

Jeg er enig i alt du sier her. Var det ikke Voltaire som sa noe i denne duren: I disapprove of what you say, but will defend to the death your right to say it.

 

Vet ikke om det har blitt sagt tidligere i tråden, men jeg syns det er så bra sagt. :)

Lenke til kommentar
Faktum er at svært mange commier (i stor grad blitzere) bruker palestinaskjerf.. om ikke direkte en uniformering, men du kan stort sett se hvem som henger på blitz uten å spørre dem..

 

Det der er noe av det tåpeligste jeg har lest. Har du vært på blitz? Kjenner du flere blitzere bortsett fra han ene du snakket om? Du tar så veldig feil. Jeg veit om mange, og jeg har sjøl vært på blitz flere ganger. Det er ikke så mange som du tror. Du burde ha fakta klare før du sier noe sånt. Og ikke alle som henger på blitz kler seg i slitte, hullete klær. Du må nesten ha en 6. sans du. Du som kan se hvem som henger på blitz uten å måtte spørre dem.

Lenke til kommentar
Faktum er at svært mange commier (i stor grad blitzere) bruker palestinaskjerf.. om ikke direkte en uniformering, men du kan stort sett se hvem som henger på blitz uten å spørre dem..

 

Det der er noe av det tåpeligste jeg har lest. Har du vært på blitz? Kjenner du flere blitzere bortsett fra han ene du snakket om? Du tar så veldig feil. Jeg veit om mange, og jeg har sjøl vært på blitz flere ganger. Det er ikke så mange som du tror. Du burde ha fakta klare før du sier noe sånt. Og ikke alle som henger på blitz kler seg i slitte, hullete klær. Du må nesten ha en 6. sans du. Du som kan se hvem som henger på blitz uten å måtte spørre dem.

Hva skal til for å være blitzer?

 

Holder det å ha vært på blitzhuset to ganger, slik som du selv sier?

Lenke til kommentar

Jeg vet bare om de blitzerne jeg ser på TV. Dere vet de iltre rockerne som ble kastet ut av skolen fordi de var for ubrukelige, en haug med hjernedøde fjols som alltid havner på skråplan med purken, er imot alt USA foretar seg og vil ha "fred i verden og sånt" mens de feier igjennom Oslo, banker opp purk og setter fyr på søppelbøtter. Nei, nå er det på tide at noen jager dem ut av det lille rottereiret deres.

Lenke til kommentar
Jeg vet bare om de blitzerne jeg ser på TV. Dere vet de iltre rockerne som ble kastet ut av skolen fordi de var for ubrukelige, en haug med hjernedøde fjols som alltid havner på skråplan med purken, er imot alt USA foretar seg og vil ha "fred i verden og sånt" mens de feier igjennom Oslo, banker opp purk og setter fyr på søppelbøtter. Nei, nå er det på tide at noen jager dem ut av det lille rottereiret deres.

WORD ^^

Lenke til kommentar
Jeg vet bare om de blitzerne jeg ser på TV. Dere vet de iltre rockerne som ble kastet ut av skolen fordi de var for ubrukelige, en haug med hjernedøde fjols som alltid havner på skråplan med purken, er imot alt USA foretar seg og vil ha "fred i verden og sånt" mens de feier igjennom Oslo, banker opp purk og setter fyr på søppelbøtter. Nei, nå er det på tide at noen jager dem ut av det lille rottereiret deres.

WORD ^^

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...